لیگ برتر هند ، پایتخت دهلی در برابر بمبئی هندی ها پیش نمایش: بمبئی مقام اول را می خواهد ، دهلی به امتیاز نیاز دارد

[ad_1]


کلاس مستر بادی Suryakumar Yadav ، که پیام خاصی را به کمیته انتخاب تیم هند ارسال کرد و همچنین صلاحیت هندی های بمبئی را رسمی کرد ، مطمئن شد که اکنون سه مکان برای جنگ باقی مانده است. “پایتخت های دهلی” که در آستانه یک گل در مسابقات مقدماتی قرار دارد ، بسیار دوست دارد موجو برنده خود را برگرداند و در پایان دو تیم برتر جدول امتیازات IPL 2020 به MI بپیوندد و برای این منظور آنها نه تنها در اینجا نیاز به کسب این نقاط دست نیافتنی دارند. بلکه در مسابقه بعدی نیز هندی های بمبئی دوست دارند امتیازات بیشتری اضافه کنند و اطمینان حاصل کنند که هیچ کس در وهله اول ادعای آنها را لمس نمی کند.

بوق تجاری

بعداً DC تلاش کرد و راهی دیگر برای گفتن آن وجود ندارد. این تیم که مدتها در بالای جدول قرار داشته است ، در یک لحظه حساس سه باخت و از دست دادن فرم را تجربه کرده است – آخرین چیزی که می خواهد کاپیتان Shrayas Ayer و مربی Ricky Ponting را دوست داشته باشد.

سالن بولینگ که چندی پیش در دسترس نبود ، در سه مسابقه گذشته 219 ، 194 و 167 را واگذار کرده است ، بدبختی مقابل SunRisers Hyderabad با Widdiddanan Saha ، David Warner و Manish Pandey که سالن بولینگ را نابود کردند ، کامل شد.

باتینگ حتی به مهمانی نرفت. دهلی 88 دوش را از دست داد.

سرخپوستان بمبئی از دریا دور بودند. اگرچه آنها در برابر راجستان راسل شکست خوردند ، M.I. بازگشت و توانست سلطنت Challengers Bangalore را با سهولت نسبی شکست دهد و یادوف یکی از نفیس ترین نمایش های IPL 2020 را پس از بولینگ باشکوه جاسپر بامرا به همه ارائه داد.

این پیروزی هندیان بمبئی را 16 امتیاز به ارمغان آورد و شوالیه شوالیه کلکتا پنجشنبه شب مقابل سوپر کینگس چنای شکست خورد و اطمینان حاصل کرد که اکنون تنها سه تیم می توانند با 16 امتیاز بالاتر و بالاتر ، رقابت های مقدماتی بمبئی را حفظ کنند.

بالا رفته

پایتخت های دهلی همچنان می توانند 18 امتیاز کسب کنند و این باید هدف آنها باشد و آنها باید در دو مسابقه دیگر مقابل MI و سپس RCB پیروز شوند.

دهلی به هیچ وجه لطفی برای خود انجام نداد و امید ناامیدانه ای برای زنده ماندن و زنده ماندن برای مبارزه با او در مقدماتی بود. IPL 2020 نشان داده است که هیچ چیز دقیقاً وجود ندارد و کسی بیش از DC این را نمی داند.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]