لیگ برتر لانکا: آزمایش Pacer Sohail Tanvir از نظر ویروس کرونا مثبت است

لیگ برتر لانکا: آزمایش Pacer Sohail Tanvir از نظر ویروس کرونا مثبت است

SR Sohail Tanvir پاکستانی بخشی از امتیازات Kandy Tuskers است.© توییتر


سهیل تونویر از خدمه پاکستان قبل از لیگ برتر لانکا آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام کرد. پس از ورود به سریلانکا ، تانویر دومین بازیکنی شد که در مسابقات برای Covid-19 مثبت بود. Speedster بخشی از امتیازات Kandy Tuskers است. حق رای در توییتر خود نوشت: “متأسفانه ، @ sohailmalik614 ، Candy Tusker خودمان آزمایش مثبتی در مورد # COVID19 داد. امیدواریم که او سریع بهبود یابد و دوباره به @ LPLT20_ برگردد.” قرار بود تانویر به واگن ایستگاه سابق هند ، عرفان پاتان ، مناف پاتل ، نماد محلی کوسال پرر ، متخصصان سری 2020 سریلانکا ، کوسال مندیس و نووان پرادیپ بپیوندد. اکنون مشارکت وی در این رویداد معلق است.

بوق تجاری

پیش از این ، آزمایشگر Ravinderpal Singh کانادایی ، آزمایش کننده COVID-19 مثبت بود. راویندرپول آماده بازی در امتیاز کلمبو کینگز بود ، اما حضور او در مسابقات اکنون به بهبودی او بستگی دارد.

فصل مقدماتی LPL هفته آینده آغاز خواهد شد ، علی رغم اینکه بازیکنان ستاره ای از جمله کریس گیل ، لاسیت مالینگا و دیگران مسابقات را ترک می کنند.

در LPL ، پنج تیم حق امتیاز به نام های کلمبو ، کندی ، هاله ، دامبولا و یافنا در 23 مسابقه شرکت می کنند.

بالا رفته

کلمبو در تاریخ 26 نوامبر در بازی افتتاحیه LPL در ورزشگاه بین المللی کرکت “Mahinda Rajapaksa” در هامبانوتا به مصاف Kandy می رود.

دوئلها هر روز تا نیمه نهایی در تاریخ 13 و 14 دسامبر برگزار می شوند. فینال در تاریخ 16 دسامبر برگزار خواهد شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله