لیگ برتر: سوپر ساب گرت بیل تاتنهام را به مقام دوم اعزام می کند


ژوزه مورینیو صبر گرت بیل را صبر کرد تا منتظر بماند تا موقعیتش بدرخشد ، از نیمکت بیرون بیاید تا در پیروزی 2-1 برابر برایتون ، که “اسپرز” را به مقام دوم لیگ برتر برساند ، برنده را بکشد. بیل در دوره دوم حضور خود در این باشگاه هنوز لیگ را شروع نکرده است و این رکورد را برای رکورد جهانی پشت سر گذاشت و در سال 2013 به رئال مادرید پیوست. اما این بازیکن 31 ساله هر از چندگاهی با یک ضربه سر قدرتمند بی رحمی خود را مقابل دروازه نشان می داد تا مردان مورینیو از یک جلسه جنجالی در ورزشگاه تاتنهام جلوگیری کنند.

بوق تجاری

مورینیو گفت: “گرت بیل بسیار مقاوم ، بسیار بالغ است ، او بدن خود را بهتر از هر کس می شناسد.” “ما می دانیم که کجا می خواهیم برویم و او در این سفر با ما است.”

مداخله مرد ولزی باعث خشم بیشتر از تساوی برایتون شد که طارق لمپتی را کشت.

به نظر می رسید كه Pierre-Emile Hojbjerg بعد از كمك كمك از اسفنج جادوئی دوباره بلند شده و می دوید.

با این حال قاضی گراهام اسکات با تصمیم اولیه خود مبنی بر عدم ضربه آزاد به تاتنهام پس از بررسی ماجرا روی مانیتور ، همچنان تصمیم خود را حفظ کرد.

مورینیو افزود: “احتمالاً داور باید به كنفرانس مطبوعاتی برود و توضیح دهد. او موفق شد روی صفحه ظاهر شود تا فقط او بتواند دلیل این هدف را توضیح دهد.”

گل تساوی باعث تعادل چالش های سوال برانگیز شد زیرا “اسپرز” به لطف پنالتی نیمه اول هری کین و برایتون محروم شد.

کین با آدام لالانا ، هم تیمی سابق انگلیس در ارتباط بود ، اما پس از اینکه اسکات ابتدا یک ضربه آزاد روی لبه محوطه جریمه زد ، VAR دستور داد که خطایی در محوطه جریمه رخ داده باشد.

در نتیجه ضربه ایستگاهی شک کمتری وجود داشت ، زیرا کین با لباس یکدست و بیست و نهمین گل خود را به تاتنهام فرستاد.

این یک داستان آشنا برای برایتون بود زیرا روند برد آنها در شش بازی گسترش یافت ، علی رغم اینکه برای مدت طولانی از بهترین های بازی لذت می برد.

گراهام پاتر نمی توانست باور کند که خوش شانس است وقتی کشش لئاندرو تروسارد توسط مت دوهرتی در طرف مقابل جریمه نشد.

سپس مورینیو به داوری نفرین شد ، زیرا برای اولین بار در لیگ برتر این فصل داور روی چالش اولیه خود ایستاد ، و شاهد تکرار ماجرا بود تا برایتون را به تساوی برساند.

اریک لاملا وقتی تیراندازان ناگهان در جستجوی یک برنده پرسیدند به تیر دروازه شلیک کرد.

آرژانتینی 20 دقیقه بعد بیل را تعویض کرد و تنها سه دقیقه طول کشید تا تعویض صورت گیرد تا او با عبور از شکوه با شکوه شریک سابق مادریدی اش سرجیو رگیلون مواجه شود.

بیل گفت: “این یک احساس عالی است.” “من فقط می خواهم بیرون بروم و روی تیم تأثیر بگذارم.

“همه در مورد بازی فردی صحبت می کنند ، اما من همیشه گفته ام که من یک بازیکن تیم هستم. مهمترین چیز تیم است.”

اگر اسپانیا در ثانیه های پایانی دو بازی اخیر لیگ داخلی در خانه مقابل نیوکاسل و وستهام چهار امتیاز از بین نبرد ، اسپرز می توانست در بالای جدول قرار بگیرد.

این بار آنها دو امتیاز از لیورپول را از بالای سر بردند ، اما مورینیو و بیل برای رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار عصبانی بودند.

بیل گفت: “ما می دانیم که شما نباید خیلی هیجان زده شوید ، تیم های زیادی وجود دارد.”

در همین حال ، مورینیو عمق پرواز برتر انگلیس را فقط در سه نقطه تخمین زد که اسپرز را در یازدهم از نیوکاسل جدا کرد.

بالا رفته

مورینیو افزود: “در سال 2004 ، زمانی که من به انگلیس آمدم ، مسابقات خاصی وجود داشت که بهترین تیم ها می دانستند سه امتیاز است ، نه بیشتر.”

“اکنون این بهترین لیگ در جهان است ، نه تنها به دلیل شش تیم برتر هر تیم. لیگ برتر همه جا را در بر گرفته است. اگر دو امتیاز را کاهش دهیم ، می توانیم هفتم ، هشتم و نهم شویم. لیگ برتر زیبا است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله