لیگ باش بزرگ به تأخیر افتاده است ، باید از صندلی های بیشتری استفاده شود

لیگ باش بزرگ به تأخیر افتاده است ، باید از صندلی های بیشتری استفاده شود

این اقدام در هوبارت با توفان هایی روبرو خواهد شد که به جستجوی سیدنی می پردازند.© توییتر


لیگ بزرگ باش در استرالیا هفته به هفته لغو شده است ، اما برگزارکنندگان تأیید کرده اند که این مسابقات در چندین شهر با مرزهای ایالتی برگزار می شود که پس از خاموش شدن ویروس کرونا باز می شود. دهمین دوره مسابقات Twenty20 با هشت حق رای دادن قرار بود از 3 دسامبر آغاز شود ، اما اکنون 7 روز دیگر آغاز می شود. در حال حاضر ، نسخه زنانه آن در سیدنی کاملاً قابل تکرار است و نگرانی هایی وجود دارد که ممکن است در مردان نیز وجود داشته باشد. اما اخبار روزهای اخیر مبنی بر باز شدن چندین مرز ایالتی پس از افت شدید موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا باعث شده است که هوبارت ، کانبرا ، بریزبن و آدلاید 21 بازی را در ماه دسامبر برگزار کنند.

بوق تجاری

در هفته های آینده ، مکان های بازی های سال جدید به امید افزودن ملبورن اعلام می شود.

آلیستر دابسون ، رئیس لیگ بزرگ باش در کریکت استرالیا ، گفت: “مسلماً این چالش برانگیزترین وظیفه تثبیتی است که BBL انجام داده است و ما از جایی که آن فرود آمده بسیار هیجان زده هستیم.”

“برای بسیاری از مردم در استرالیا سال سختی بوده است و ما در صورت اجازه شرایط مرزی مشتاقانه منتظر هستیم که BBL را به هر ایالت وارد کنیم.”

بالا رفته

هر سه بهترین بازیکنان 20 بازیکن جهان – رشید خان ، چرخنده دیوید مالان و سردار محمد نبی – برای مسابقات ثبت نام کردند.

قبل از اینکه یک روز استراحت ستاره های ملبورن در بریزبن هیت در کانبرا آغاز شود ، این اقدام در هوبارت با توفانهای رو به روی سیدنی سیکسرز آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله