لیگ اروپا: ناپولی از دیگو مارادونا به عنوان لستر و آرسنال تجلیل می کند


ناپولی با پیروزی 2-0 برابر ریکه ، یاد دیگو مارادونا را گرامی داشت ، که به آنها اجازه داد در اولین مسابقه پس از مرگ نماد آرژانتینی خود به مقام اول گروه F لیگ اروپا بروند. تیم گنارد گتوزو با پیراهن شماره 10 مارادونا که تنها عناوین ناپولی را در 1987 و 1990 و همچنین جام یوفا 1989 به دست آورد ، به میدان رفت. گتوزو بعد از مسابقه گفت: “دیگو یک افسانه است و هرگز نخواهد مرد.”

بوق تجاری

“از دیروز ، می توانید اطمینان حاصل کنید که شهر فضای متفاوتی را تنفس می کند. امیدواریم چیز مهمی را به آن اختصاص دهیم و جام را بدست آوریم. در این شهر ، ما سالها در مورد آن صحبت کرده ایم.”

ناپولی اطمینان حاصل کرد که هوادارانی که برای ادای احترام به مارادونا در خیابان جمع شده اند از تیم فعلی ناامید نشوند ، زیرا گل به خودی آرماندو آناستازیا و پایان ساده هیروینگ لوزان امتیازات را ثابت کرد.

حالا ناپولی پس از تساوی بدون گل در هلند دو امتیاز از AZ آلکمار و رئال سوسیداد فاصله دارد.

“رم” ایتالیا با پیروزی 2-0 در “کلوژ” رومانی به جمع 32 تیم صعود کرد و هوفنهایم پس از اطمینان از عبور مناسب از مرحله بعدی به آنها پیوست.

پیش از این ، سطح جیمی وردی در 3-3 مهیج در “برازا” “لستر سیتی” را به دور حذفی فرستاد ، جایی که آنها نیز به لطف پیروزی در “مولداوی” با نتیجه 3 بر 0 به “آرسنال” پیوستند.

وقتی فرانچرجیو در دقیقه اول وقت اضافی میزبان را با نتیجه 3-2 جلو انداخت ، لستر مرده و به خاک سپرده شد ، اما اندکی پس از فشردن دروازه که تیم لیگ برتری را به گل 32 تبدیل کرد ، واردی توپ را در تیرک دروازه دزدید.

تیم برندان راجرز در دو بازی پس از شکست خانگی یونانی ها از لوگانسک زورا با نتیجه 3 بر یک در رده دهم در بالای گروه G قرار دارد ، 3 بالاتر از براگا در مکان دوم و هفت بالاتر از AEK آتن در رده سوم قرار دارد. 0

“تاتنهام” پس از “لودوگرتس” با نتیجه 4 بر 0 شکست یک تساوی با رهبر گروه J “رویال” از آنتورپ در سطح نه امتیاز قرار گرفت.

پیروزی راحت خانگی اسپور مرحله شوت باورنکردنی هری وینکس از راه دور بود که پرتاب او به سمت چپ جناح چپ باعث شد ژوزه مورینیو سه گل از پرانتز قبلی کارلوس وینیسیوس به ثمر برساند.

با این حال ، بعد از بازی Winx به BT Sport اعتراف کرد که هدف این گل را هدف قرار نداده است.

بازیکن بین المللی انگلیس گفت: “من مایلم اینجا بنشینم و بگویم که این کار را کردم ، اما باید صادقانه بگویم و نه. من دیدم گاز (گرت بیل) در حال دویدن است.”

لوکاس مورا در دقیقه 73 وقتی لیگ برتر شاهد یک دربی جذاب لندنی با یک بازیکن چلسی بود ، نتیجه را به پایان رساند.

بالا رفته

هنگامی که “میلان” زلاتان ابراهیموویچ مصدوم را از دست داد ، “لیل” پس از اینکه توانست یک تساوی 1 بر 1 بازی کند ، شرایط را از دست داد.

تجهیزات لیگ یک با اختلاف یک امتیاز از میلان در رده اول گروه H قرار دارد و “اسپارتا” پراگ پس از حذف “سلتیک” از رقابت ها ، با شکست 4-1 در جمهوری چک ، منتظر یک امتیاز دیگر است.

مباحث ذکر شده در این مقاله