لیگ اروپا: آرسنال در بالاترین سطح فوتبال انگلیس را فتح کرده است


برای اولین بار پس از 270 روز ، هواداران به لیگ برتر بازگشتند که آرسنال روز پنجشنبه با پیروزی 4-1 مقابل راپید وین ، میزبان 2000 هوادار در امارات برای پیروزی معمول در لیگ اروپا بود. جمعیت پراکنده در استادیوم 60،000 نفری در بین دو جایگاه قرار گرفته بود و علی رغم شکل ضعیف توپچی ها در پایان اجلاس انگلیس ، روحیه خوبی داشت. میکل آرکتا ، مربی آرسنال گفت: “من خوشحالم که هواداران برگشتند ، آنها بسیار تغییر می کنند.” “ما 2000 نفر داشتیم ، اما آنها با صدای بلند از تیم پشتیبانی می كردند ، بنابراین از آنها برای آمدن و تلاش تشكر می كنید.”

بوق تجاری

قبل از مسابقه ، هواداران برای احترام به کسانی که در خط مقدم کار می کنند و در سرویس بهداشتی با ویروس کرونا می جنگند ، بنرهایی با عنوان “سرانجام خانه ، از NHS متشکرم” را بلند کردند.

آخرین بازی خانگی آرسنال در مقابل جمعیت در ماه مارس برگزار شد و این ورزش به دلیل بیماری همه گیر به مدت سه ماه متوقف شد.

از زمان بازگشت در ماه ژوئن ، فوتبال سطح بالای انگلیس پشت درهای بسته انجام می شود و هواداران آرسنال قادر به دیدن تیم های خود در جام حذفی و سپر سپر در ومبلی نیستند.

جاوید سینگ گفت: “از آخرین بازی 9 ماه گذشته است.” “من بسیار هیجان زده هستم ، این یک بازی لاستیکی مرده است ، اما بازگشت به استادیوم خوب است. دیدن بازی به صورت حضوری بسیار عالی است.”

اگرچه آرسنال قبلاً جایی در لیگ حذفی لیگ اروپا رزرو کرده است ، تقاضای هواداران مبنی بر اینکه یکی از معدود خوش شانس هایی باشد که از دروازه برگشت ، صبح روز شنبه وب سایت این باشگاه را شکست.

دن اندرسون ، که معمولاً با برادرش در این بازی حضور داشت ، گفت: “این یکی از آن بازیهایی است که شما دوباره به آن نگاه خواهید کرد و ما اولین نفر در ورزشگاه بودیم.”

“این تازه به حالت عادی برمی گردد. شما تمام هفته سخت کار می کنید و به چنین پاداشی نیاز دارید تا بتوانید آخر هفته ها یا شب ها به بازی بروید.”

با این حال ، این بازگشت به حالت عادی برای همه نبود. میخانه ها که معمولاً روز مسابقه در اطراف استادیوم مملو از هواداران می شدند ، همچنان بسته بودند و لندن هنوز هم تحت محدودیت های سطح دوم فعالیت می کند که نمی توان الکل را بدون غذا سرو کرد.

محدودیت ها در سایر مناطق انگلیس در سطح سوم ، مانند منچستر و بیرمنگام ، که در آن طرفداران ارتباط برقرار نیست ، حتی شدیدتر هستند.

کاپیتان آرسنال پیر-امریک آبامیانگ در یک ویدیوی پیش از شروع گفت: “فوتبال همه چیز به شما هواداران مربوط می شود – ما دلتنگ شما شده ایم و خوشحالیم که از شما استقبال می کنیم.”

Konershchiki از انقراض نجات یافت

طلسم باشگاه “Gunnersaur” نیز پس از جنجالی که در آن جری کارمند باشگاه ، که از سال 1993 بازی می کرد ، در میان اقدامات کاهش هزینه قبل از روی کار آمدن مسوت اوزیل ، هافبک آرسنال ، آزاد شد.

بازی کل فصل بدون حضور جمعیت برای باشگاه لیگ برتری حدود 700 میلیون پوند (941 میلیون دلار) هزینه در بر خواهد داشت و هنگامی که فروشگاه باشگاه “آرسنال” را باز کرد ، نیاز به استفاده بیشتر از بازگشت طرفداران کاملاً مشهود بود.

در شرایطی که آرتتا پیش از دربی روز یکشنبه شمال لندن مقابل تاتنهام ، رهبر لیگ برتر ، به نظر می رسید ، جو باعث تغییر جناحین شد.

اسپرز به محض شروع عمل هدف اولین شعارها قرار گرفت و نشان داد که برخی از اوضاع هرگز تغییر نمی کنند بدون توجه به شرایط.

به زودی چیزی برای تشویق الكساندر لاكازت پیش آمد كه او شوت از راه دور خیره كننده ای را زد و 10 دقیقه دروازه را باز كرد و برای جشن گرفتن در مقابل هواداران دوید.

آینسلی مایتلند-نیلز ، هافبک آرسنال گفت: “عالی است که این صدا را برگردانیم و مرد دوازدهم خود را برگردانیم.”

پابلو ماری برای بار دوم که از ماه مارس ظاهر شد ، به سرعت به خانه رفت.

بالا رفته

قبل از تسلیت Koh’s Kitagawa برای اتریشی ها ، ادی نکتیا یک سوم قبل از وقفه اضافه کرد.

امیل اسمیت روو بازیکن تعویضی در شبی نتیجه را به اتمام رساند که به خاطر اتفاقات خارج از زمین از یاد می رود.

مباحث ذکر شده در این مقاله