لیست قیمت انواع ردیاب خودرو و شخصی (سال ۹۸ و ۲۰۱۹) – ایمن ردیاب

در این آموزش ما از باتری لیتیوم پلمیر استفاده خواهیم کرد. این ویژگی در قالب یک سناریو برای دستگاه تعریف گردیده و نیاز کاربر را پوشش داده خواهد شد. یک گوشی هوشمند ثانویه: این گوشی باید گوشی هوشمندی باشد که به آن احتیاجی نداشته باشید و آن را دائما در اتومبیل خود قرار دهید. اگر قصد دارید قطعه دیگری انتخاب کنید باید دستورات سریالی آن و همچنین نحوه کار با آن را بلد باشید. شرکت پیام جی پی اس در زمینه فروش انواع ردیاب و جی پی اس خودرو و شخصی از سال 1385 فعالیت خود را شروع نموده و تاکنون از شرکت های موفق در این زمینه شناخته شده است. در نظر داشته باشید که نحوه فعال کردن و استفاده از این سرویسها و اپلیکیشن با یکدیگر تفاوت دارد، بنابراین ما قادر نیستیم که یک مقاله، نحوه استفاده از تمام آنها را به شما عزیزان آموزش دهیم. ایده اصلی این دستگاهها بر این اساس است که ردیاب طی فرآیندی بر مبنای فاصله خودرو موردنظر از سه ماهواره GPS، مکان فیزیکی آن را تعیین میکند. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم این گوشی باید دائما در اتومبیل شما قرار بگیرد تا ردیابی موقعیت مکانی را به طور دائم انجام دهد.

چگونه معضلات خرید اینترنتی ردیاب خودرو را به حداقل برسانیم؟ ما به عنوان یک گروه فنی مهندسی ارایه دهنده خدمات فوق توصیه اکید مینماییم برای خرید دستگاه ردیاب یا خرید ردیاب خودرو به هیچ وجه عجله نکنید و با بررسی امکانات دستگاه های مختلف و داشبورد مدیریتی که در اختیار شما قرار میدهند با تصمیم گیری درست اقدام به خرید نمایید. ردیاب خودرو (موقعیت یاب خودرو) دستگاهی است که داخل خودرو شما نصب شده و با استفاده از سیستم GPS موقعیت لحظه ای خودرو شما را برای شما ارسال می کند. در قدم اول باید گوشی هوشمند ثانویه خود را آماده کنید. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ردیابی موقعیت مکانی خودرو با گوشی هوشمند پرداختیم. این ماهوارهها در گذشته به دستور وزارت دفاع ایالات متحده ساخته شده اند و در مدار زمین قرار گرفته اند GPS ها برای مصارف نظامی تهیه شد ند ولی بعد از گذشت مدتی از آنها جهت مصارف عمومی نیز استفاده شد.

در این شرایط گوشی ثانویه شما به عنوان یک دستگاه در آن تعریف میشود، اگر این چنین نشد باید با لمس گزینه “Add Device” گوشی خود را به عنوان یک دستگاه جدید برای اپلیکیشن MapMe تعریف کنید. اگر سرویسی که از آن استفاده میکنید به مانند سرویس MapMe امکان ردیابی موقعیت مکانی خودرو از طریق سایت آنلاین را ارائه کند، میتوانید با استفاده از هر گوشی یا کامپیوتری به سایت اختصاصی آن سرویس مراجعه کرده و پس از ورود به اکانت خود موقعیت مکانی خودرو یا خودروهای مد نظرتان را ردیابی نمایید. اما خرید آنلاین ساده ترین و در دسترس ترین گزینه است، متقاضی خرید ردیاب کافی است در گوگل جستجو کند و در مورد انواع ردیاب (ویژگی ها، نقاط ضعف و قوت) آنها بداند (توضیحات هر محصول و نظرات خریداران قبل را مطالعه کند) و میانگین قیمت را محاسبه و در نهایت بدون خارج شدن از منزل با یک کلیک ردیاب را سفارش و درب منزل تحویل بگیرد. به طور مثال برای مشاهده آنلاین ۵۰ نفر طراحی شده است و کاربر ۵۱ام امکان ورود به پنل ردیابی را نخواهد داشت و با کلمه عدم دسترسی مواجه خواهد شد. در فرایند طراحی تولید مکانیاب IR1500 از بهترین قطعات ممکن استفادهشده است و با بهترین عملکرد ممکن، دقیقترین ردیابی را در اختیار شما قرار میدهد.

این ردیاب جی پی اس توسط شرکتهای مختلفی تولید میشود و از آن برای کنترل ناوگان اتوبوسرانی یا جهت کنترل نمودن اتوبوسهای داخل شهری و میان شهری استفاده نمود. پس به سادگی می توان متوجه شد که برای ارتباط به ماهواره های جی پی اس به یک ماژول سیم کارت نیاز داریم. از بین مدل های متنوع ردیاب خودرو موجود در بازار می توان از ردیاب آهنربایی نام برد که در زمره بهترین نمونه های ردیاب خودرو به حساب می آید. آیا می دانید بهترین روغن موتور پراید چیست ؟ کریوت به عنوان جدیدترین و بهترین ردیاب خودرو در بازار ایران ، هر دو قابلیت پسیو و اکتیو را دارا می باشد. توصیه میکنیم که برای جلوگیری از اتمام شارژ باتری آن، دائما گوشی را از طریق شارژرهای فندکی اتومبیل به شارژ متصل کنید و هر زمان که قصد پارک خودرو را داشتید، اتصال آن را قطع و گوشی را در محل امنی پنهان کنید تا اگر سارقی اتومبیل شما را دزدید به وجود گوشی به عنوان ردیاب پی نبرد.