لوئیز ماچادا بریس به شمال شرقی یونایتد کمک می کند تا 2-2 را از بنگالورو نجات دهد


لوئیز ماچادا وقتی “شمال شرقی یونایتد” در یک مسابقه سوپرلیگ هند تساوی 2-2 مقابل “بنگالورو” را مهار کرد ، دو ضربه زد. مردان جرارد نوس به دلیل یک اعتصاب تصادفی ماچادو (4) زودتر پیش افتادند ، اما بنگالورو از طریق خوانان (سیزدهم) و جایگزین اودانت سینگ (70 ام) دفع کرد. درست زمانی که به نظر می رسید “آبی ها” به پیروزی می رسند ، ماچادا (78 ام) دوباره ضربه زد تا تیمش یک امتیاز کسب کند. NEUFC در حالی که فقط در دقیقه چهار به گل رسید ، به بهترین شکل ممکن شروع کرد.

بوق تجاری

راچارزلا به محوطه جریمه برخورد کرد و توپ را به دروازه زد. ضربه او فقط ناامید به هم تیمی ماچادو و دروازه بان بنگالورو گورپریت سینگ ساند رسید.

اما بنگالورو به جای اینکه به اوج گره خورده باشد ، با حملات تهاجمی پاسخ داد و سرانجام خود را به تساوی کشاند ، زیرا برتری NEUFC بیش از ده دقیقه طول کشید.

پرتاب Rahul Bheke باعث ایجاد انواع و اقسام هرج و مرج در محوطه NEUFC شد ، و او خوانان را که اولین ضربه او به پشت دروازه وارد شد ، انداخت.

در نیمه اول بنگالورو شانس های زیادی برای پیش افتادن داشت و کارلس کوادرات مربی آنها از این کار بسیار ناراضی بود.

در دقیقه 19 ، آسیکه کورونیان پس از یک ضربه شگفت انگیز یک شوت از راه دور را زد. هفت دقیقه از بازی گذشته بود که Harmanjot Khabra با یک چشم باز در محوطه جریمه بود اما ضربه او نیز به بیرون رفت.

در پایان نیمه اول NEUFC نزدیک بود که Gurpreet برای جلوگیری از یک ضربه آزاد توسط Machado مجبور به کشش شد. اما این بنگالورو بود که بر نیمهی حاکم بود ، و مالکیت 62 درصدی آنها در آن زمان ، شاهدی بر این نیمه بود.

نیمه دوم “آبی ها” همانند نیمه اول آغاز شد – با مالکیت توپ ، بر موقعیت های توپ مسلط شدند ، اما موقعیت ها را به دست نیاوردند.

بنگالورو سرانجام در دقیقه 70 پس از دفاع شل مقابل هایلندر ها ، برتری خود را به دست آورد.

سونیل چتری با ضربه سر خود را در لبه محوطه جریمه بدست آورد و آن را به سمت دروازه دور هدایت کرد.

قرار بود دیلن فاکس آن را پاک کند ، اما به او اجازه می دهد تا سر راه اودانتا روبرو شود ، ضربه ای که به دست دروازه بان گورمت نفوذ کرد.

بالا رفته

روی خط خود ، کوادرات خوشحال به نظر می رسید ، اما خوشحالی او مدت زیادی طول نکشید ، زیرا خوانان از یک قهرمان به یک شخصیت منفی رفت ، زیرا عدم توانایی او در برخورد با توپ از خط میانی ، ماچادو را آزاد کرد و گورپریت را پاس داد و گل تساوی را گرفت.

این گل منجر به یک کوارتر آخر عصبانی شد که هر دو تیم فرصتی برای گلزنی به برنده کسب کردند.

مباحث ذکر شده در این مقاله