لایگا: آنیل مرتی ، رئیس والنسیا ، گفت: Covid-19 ما و سایر باشگاه های بیش از حد را افشا کرده است

بیماری همه گیر Covid-19 درآمد باشگاه های فوتبال لالیگا را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در اوایل ماه جاری ، خاویر ثابس ، رئیس لالیگا ، والنسیا را یکی از باشگاه هایی خواند که به دلیل همه گیری ، بیشترین ضربه مالی را از نظر دستمزد خواهند دید. اما تنش های مالی فعلی مانع از عزم عزم والنسیا نشده است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی این هفته ، آنیل مرتی ، رئیس اجرایی والنسیا ، به طور مفصل در مورد “آکادمی پروژه ها” صحبت کرد و گفت که ادامه بحران سلامت به باشگاه این فرصت را داده است تا بازیکنان آکادمی را بسازد و آنها را به بازیکنان تیم اصلی برساند.

“من می دانم که در مورد فرصت ها ایده های عالی و بزرگی می گویم. این مسئله مسائل مالی به ما این فرصت را داده است تا کاری را که مدتها پیش می خواستیم انجام دهیم ، این تلاش برای ایجاد تیمی است که توسط آکادمی تقویت می شود تا هویتی قوی به ما بدهد. “مرتی در پاسخ به پرسش هندوستان تایمز گفت:

“برای تربیت پسران جوانی که می توانند به تیم اصلی راه پیدا کنند ، انعطاف پذیری خود را حفظ کنند و هزینه های قبلی را بیش از حد خرج نکنند. ما قبلاً هزینه زیادی را صرف می کردیم بدون اینکه برنامه ریزی کنیم که چگونه سال آینده پرداخت خواهیم کرد. “

مرتی همچنین افزود که Covid-19 باشگاه هایی مانند والنسیا را به نمایش گذاشته است که سالانه هزینه می کنند. وی افزود باشگاه اسپانیایی اکنون ماجرا را کنترل می کند.

“آنچه کوید انجام داد ، در بسیاری از باشگاه ها ، از جمله در والنسیا ، در آنچه انجام می شد آشکار شده است. امروز ما این داستان را اجرا می کنیم و امیدوارم که به چیزی بسیار موفق تبدیل شویم. این که ما قادر به انجام آن هستیم به خود ما بستگی دارد. ما بسیار سخت تلاش می کنیم تا این کار را انجام دهیم. ”

طی چند سال گذشته ، فوتبال لالیگا به طور قابل توجهی افزایش یافته است. گزارش شده است که پس از بازگشت فوتبال در جولای سال جاری ، تعداد تماشاگران “هند” 72 درصد افزایش یافته است. اما هواداران در هند بیشتر توسط “بارسلونا” و “رئال” محدود می شوند ، در حالی که سایر باشگاه ها هنوز قادر به توسعه نامشخصی در این کشور نیستند.

اما رئیس جمهور والنسیا نشان داده است که قطعاً باید به پایگاه فرهنگی در هند نگاه کند. “ما می دانیم که هند بازار جدیدی برای لالیگا است. برای ما این یک بازار است و ممکن است در آینده کلیدی شود. ”مرتی در پاسخ به س fromال هندوستان تایمز در این باره گفت.

وی ادامه داد: “ما به عنوان یک باشگاه مطمئناً چشم انداز جهانی خواهیم داشت و طبیعتاً به لطف توافق بین لالیگا و فیس بوک برای پخش مسابقات ، تماشاگران و علاقه به این کشور را افزایش می دهیم.” .

در همین حال والنسیا روز شنبه در لالیگا با نتیجه 1-0 به اتلتیکو مادرید باخت.