لالیگا: “رئال” دوباره در اسپانیا برگزار شد ، “دوومیدانی” در ششمین مسابقه پیاپی – فوتبال – پیروز شد

در حالی که دیگو سیمئونه به جشن پیروزی در اتلتیکو مادرید ادامه می دهد ، زین الدین زیدان همچنان به دنبال پاسخ مبارزات رئال است. روز شنبه ، اتلتیکو برای ششمین پیروزی متوالی در لیگ اسپانیا ، والنسیا را یک بر صفر شکست داد ، در حالی که مادرید برای سومین بار پیاپی مقابل آلاوس با نتیجه 2-1 شکست خورد و شش امتیاز عقبتر از رقیب شهرستانی بود. امتیاز و بازی دیگری انجام داده است.

زیدان گفت: “من هیچ توضیحی ندارم.” “ما ثابت قدم نبودیم. ما باید این پویایی را تغییر دهیم. “لوکاس پرز در نیمه اول و هسل در نیمه دوم پس از اشتباه توسط تیبو کورتوا ، دروازه بان در وسط جدول ، گلزنی کردند.

مادرید با شش امتیاز عقب نشینی در رده چهارم باقی ماند. کاظمیرا در دقیقه 86 تنها گل خود را به ثمر رساند. پیروزی قبلی “دوومیدانی” تیم سیمئونه را با یک بازی در یک امتیاز با “رئال سوسیداد” رهبر قرار داد. روز یکشنبه سوسیه داد میزبان ویارئال سوم خواهد بود.

مادرید همچنین به دلیل آسیب دیدگی واضح در نیمه اول به ادن هازارد باخت ، آخرین فاجعه برای مهاجم بلژیکی که فقط پنجمین شروع خود را در این فصل انجام داد.

زیدان گفت: “امیدوارم که این فقط یک ضربه باشد ، نه یک آسیب عضلانی.”

مادرید در میانه هفته “اینتر” میلان را در لیگ قهرمانان شکست داد ، اما دو بار متوالی در لیگ ناکام ماند. در این فصل او تنها 14 برد در 14 مسابقه کسب کرده است.

زیدان گفت: “ما باید سخت کار کنیم و شرایط را تغییر دهیم.”

“آلاوز” سه مسابقه پشت سر هم انجام داد ، از جمله 1: 1 با “بارسلونا” در خانه ، با 10 مرد بازی کرد.

پابلو مهین ، مربی آلاوس گفت: “این یک پیروزی شایسته بود.” “ما می توانستیم حتی بیشتر گل بزنیم. مهمترین لحظات گلزنی را داشتیم. من بسیار افتخار می کنم. “پرز پنج دقیقه از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کرد ، پس از اینکه مدافع مادریدی ناچو فرناندز توپ را درون منطقه نگه داشت. کورتوا پس از ارسال از پشت به کاسمیرو بسیار ضعیف بود و گل دوم را در دقیقه 49 به ثمر رساند. هاسل که توپ را وارد محوطه جریمه کرد.

کاظمیرا مادرید را از اواخر از فاصله نزدیک بالا برد. بهترین فرصت برای گل تساوی زمانی بود که فرانسیسکو “ایسکا” آلارکون در دقیقه ششم ایستگاه به تیر دروازه برخورد کرد.

پیراهن دیگو مارادونا در کنار بازیکنان رئال مادرید قرار گرفت و قبل از بازی یاد و خاطره آرژانتین بزرگ ، که این هفته درگذشت ، گرامی داشته شد.

STRIKA ATHLETICS “Athletics” مادرید در دقیقه 79 با گل به خودی تونی لاتو ، مدافع “والنسیا” ، “والنسیا” را شکست داد. “پیروزی” روند برد خود را به شش مسابقه در لیگ اسپانیا افزایش داده است.

یانیک کاراسکا ، هافبک اتلتیکو که از نیمه دوم به این مسابقه پیوست ، گفت: “شانس نیز گاهی اوقات نقش دارد.” “بازی در اینجا همیشه سخت است ، بنابراین ما از پیروزی خوشحال هستیم.” “دوومیدانی” هنوز به لیگ صعود نکرده و تنها تیم بدون شکست باقی مانده است. او در بازگشت به فصل گذشته در 25 بازی لیگ شکست نخورده است.

مربی دیگو سیمئونه قبل از بازی با تجلیل از هم تیمی سابق آرژانتین ، دیگو مارادونا ، در ورزشگاه مستایا منتقل شد.

سیمئونه گفت: “من فکر کردم خداحافظی با آخرین تشویق ها مهم است.”

والنسیا پس از ناکامی در شکست دادن اتلتیک برای دوازدهمین بار متوالی در لیگ از سال 2014 ، به رده یازدهم سقوط کرد.

نتایج دیگر سویا با نتیجه 1-0 هوئسکا را شکست داد و برای پنجمین بار متوالی در همه مسابقات به پیروزی رسید. هوئسکا تنها تیم بدون شکست لیگ اسپانیا است.

الچه و کادیز در دیدار تیم های صعود کرده به تساوی یک بر یک رسیدند. نیمه اول نیمه اول پس از اخراج لوکاس بوی ، گلزن برای کارت زرد دوم ، Elche یک نفر را از زمین استراحت بازی کرد