لالیگا: خسته “رئال” برابر “ویارئال”


مادرید اصلاح شده “رئال” روز شنبه مجبور شد در “ویارئال” به تساوی 1: 1 برسد و به “بارسلونا” و “دوومیدانی” فرصت پیروزی در لالیگا را بدهد. بعداً روز شنبه ، “بارسا” و “دوومیدانی” به مصاف “واندا متروپولیتن” می روند که پیروزی هر یک از طرفان پس از لغزش قهرمان قهرمان دیگر ، ارزش بیشتری خواهد داشت. ماریانو دیاز فقط 105 ثانیه بعد رئال مادرید را هدایت کرد ، اما تیم زین الدین زیدان در لا سرامیکا درگذشت و ویارئال با یک پنالتی در نیمه دوم جرارد مورنو یک امتیاز شایسته دریافت کرد.

بوق تجاری

ماریانا در تابستان گذشته تقریباً تمام شده بود ، اما او مجبور شد در مقابل کریم بنزما ، که آسیب دیده بود ، و لوکا جوویچ ، که روز جمعه آزمایش آزمایش ویروس کرونا مثبت بود ، ایستادگی کند.

همچنین پس از وقفه بین المللی ، سرخیو راموس و کاظمیرا ناپدید شدند.

با توجه به غیبت آنها ، تساوی ممکن است زیدان را خیلی آزار ندهد ، به خصوص مقابل تیم “ویارئال” که پس از چهار پیروزی در مسابقه افتتاحیه مقام دوم را کسب کرد.

اما یک موفقیت دیگر در پایان به این معنی است که مادرید در هفت بازی گذشته در سه مسابقه تنها 3 پیروزی کسب کرده است. دیدار قاطع از اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه انجام می شود.

اگر اتلتیکو مادرید بارسلونا را شکست دهد ، با در دست داشتن بازی سه امتیاز از رقبای شهر خود سقوط می کند و 9 امتیاز بالاتر از بارسا است.

ماریانا از ماه مه 2019 که فقط با 83 ثانیه بار دیگر برای ویارئال گلزنی کرد ، به عنوان بخشی از رئال مادرید شروع به کار نکرد.

این بار او عقب نماند و پس از توقف دفاع ویارئال در آفساید لوکاس وازکز ، راهی سرویس دنی کارواخال شد که البته این امر محقق نشد.

“ویارئال” به طور فزاینده ای مسئولیت بازی را به عهده گرفت ، انتقال آرام آنها احساس کنترل می کرد ، اما فرصت اندکی ، بهترین آنها در نیمه اول دنی پریجو ، که با سر تکان داد ، افتاد.

اما مادرید با ادامه مسابقه خسته به نظر می رسید ، و حمله ویارئال در 20 دقیقه آخر تهدیدآمیزتر شد زیرا مورنو با زاویه از کنار هم زد و پارهو به دلیل کاهش هدف را از دست داد.

بالا رفته

گل تساوی دیرهنگام بود ، اما شایسته بود ، زیرا تیبو کورتوا برای دیدار با توپ پاس مورنو پرواز کرد ، اما دوم شد و مهاجم را با دستانش شکست.

کورتوا در مسیر درست پرید اما ضربه مورنو به کرنر فرستاده شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله