لاستیک مرده؟ هواداران آرسنال اهمیتی نمی دهند ، زیرا درب وین – فوتبال باز می شود

در زمان های عادی ، یک مسابقه لیگ اروپا مقابل راپید وین در یک شب سرد قبل از کریسمس حتی یک فروش جدی حتی برای آرسنال رقم می خورد ، اما تساوی روز پنجشنبه شاید پیش بینی شده ترین فصل باشد.

این به این دلیل است که برای اولین بار از 7 مارس هواداران اجازه ورود به ورزشگاه امارات را دارند ، حتی اگر فقط 2000 نفر از آنها باشند.

با بیرون آمدن انگلیس از بلوک ملی و لندن که در سطح دولتی COVID-19 قرار دارد ، بازی آرسنال برابر راپید اولین بازی هر تیم لیگ برتری است که هواداران از زمان شیوع آن در مسابقات شرکت می کنند.

تیم میکل آرکتا در حال حاضر در گروه B واجد شرایط است ، بنابراین نتیجه آکادمیک است ، اما یک شب قابل توجه برای هواداران این باشگاه رقم خواهد خورد ، تیم هایی که مانند کل کشور با قدرت تیم های خود از روی نیمکت کار می کردند.

پنجشنبه ، عضو هیئت مدیره “آرسنال طرفداران اعتماد” آشیل وس یکی از معدود افراد خوش شانس خواهد بود.

این جوان 32 ساله گفت: “اگر شما یک سال پیش به من می گفتید که با تغییر هوا خوشحال می شوم که در لیگ اروپا به لاستیک مرده بروم ، هوا سرد خواهد بود ، من شما را باور نمی کردم.”

“این واقعیت که من بسیار هیجان زده هستم نشان می دهد که ما چگونه فوتبال کم داریم. ما همچنین سه بازی متوالی لیگ برتر را باختیم ، بنابراین شوخی های زیادی در مورد آنچه باید بپردازیم وجود داشت ، اما این مربوط به این نیست ، بلکه بیشتر است.

“فوتبال یک جامعه است ، برای بسیاری از آنها خانواده آنها است. من افراد زیادی را می شناسم که رنج می برند. “

دهکده با استقبال عجولانه این باشگاه برای استقبال هواداران از بازی وین که ممکن است وسوسه شوند منتظر دیدار از برنلی در 13 دسامبر باشند ، را تحسین می کند.

این بازی 350 مهماندار را اجرا خواهد کرد ، در مقایسه با 50 “بازی بسته” و 900 معمولاً.

وی گفت: “آرسنال این بازی را بسیار خوب انجام داد.” “آنها ضرر خواهند کرد ، اما این سخنان خوبی است و به دولت نشان می دهد که باشگاه ها واقعاً می خواهند هواداران را برگردانند و آماده اند تا برای مدتی بازنده شوند.

“اما سال 2000 پایدار نیست. من خواندم که روز پنجشنبه حدود نیم میلیون پوند درآمد کسب خواهند کرد. “

باشگاه های انگلیسی امیدوار بودند که در ماه اکتبر به تعداد محدودی هواداران مجاز به بازگشت باشند ، اما با افزایش عفونت دولت دکمه مکث را فشار داد.

با وجود بیشتر محدودیت های سطح 3 انگلیس ، از جمله منچستر بزرگ ، میدلندز و شمال شرقی ، بسیاری از باشگاه های سطح بالا هنوز از پذیرش هواداران منع شده اند.

اگرچه مسابقه روز پنجشنبه شب عادی به نظر نمی رسد ، اما آرتتا ، مدیر آرسنال گفت که بازگشت طرفداران “فوق العاده” است. احساس شگفت انگیزی خواهد داشت این باشگاه یک کار شگفت انگیز انجام داده است تا سعی کند به زودی به همه کمک کند تا بتوانند در آن شرکت کنند. من اطمینان دارم که بسیار خوب کار خواهد کرد. “