قصر ، گرگ ها پس از آنکه ویروس آنها را از حمایت محروم کرد – فوتبال – زمین می خورند

ویلفرد زاها در هر 59 بازی اخیر کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس که تا فوریه 2019 ادامه داشت ، حضور داشته است. کانور کویدی از زمان رسیدن به لیگ برتر در سال 2018 ، یک دقیقه از 84 بازی ولورهمپتون را از دست نداده است. این دو پایگاه در حین انزوا در هنگام شیوع ویروس کرونا در دسترس نبودند و این برای تیم های آنها در روز دوشنبه آسیب دید.

پالاس در حمله بدون زاها ، که قبل از بازی روی COVID-19 مثبت بود و “برنلی” را که قبلاً قهرمان لیگ نشده بود ، با نتیجه 1 بر 0 ناکام بود. در دقیقه هشتم ، کریس وود گل را به ثمر رساند.

Cowdy در گرگ ها غایب بود و او مجبور شد جداگانه آموزش ببیند ، زیرا کشف کرد که ناخواسته با مردی که از نظر آزمایش ویروس مثبت شده تماس گرفته است. با دفاع میانی رومن سایس ، که وی نیز به این ویروس مبتلا شد ، ولف برای اولین بار از ماه مه 2017 – قبل از ورود مربی فعلی نونو اسپیریتو سانتا – به دفاع 4 نفره روی آورد و احساس ناراحتی کرد تا اینکه در یک مسابقه دیرهنگام تساوی 1 1 مقابل ساوتهمپتون رقم خورد.

ساوتهمپتون تئو والكوت را پشت سر گذاشت ، وی اولین گل خود را پس از بازگشت برای دومین بار در باشگاه ساحل جنوبی كه فعالیت حرفه ای خود را آغاز كرد ، به ثمر رساند.

پدرو نتا از نیمکت بیرون آمد تا در دقیقه 75 یک امتیاز برای گرگها ذخیره کند.

این تساوی صعود ساوتهمپتون به مقام سوم را پس از 9 بازی متوقف کرد. گرگ ها و قصر در وسط جدول قرار دارند ، در حالی که اولین برد فصل برنلی تیم شان دیچ را از جایگاه سوم بلند کرد.

گرگ

گل والکات به این معنی است که او حداقل 14 بار در 14 لیگ برتر متوالی حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

مهاجم که از زمان بازگشت به ساوتهمپتون پس از دریافت وام از اورتون ، جایی که غایب بود ، دوباره جوان شده است و گفت: “من فقط 31 ساله هستم ، اما دوباره احساس می کنم مثل یک بچه هستم.” “من در فرم هستم ، من لیگ برتر را دوست دارم.”

مهاجم سابق انگلیس در موقعیت 1-0 موقعیت تک به تک را از دست داد ، در هنگام ضربه زدن به میله مشت زد و این هزینه برای ساوتهمپتون بود که تلاش های رائول خیمنز از پشت میله برگشت تا نتا بتواند خانه ریباند را بشکند.

رالف هازنگوتل ، مدیر ساوتهمپتون گفت: “این یک بازی سخت برای همه بود ، از نظر تاکتیکی بسیار طاقت فرسا.” “مثل شطرنج بود. آنها 4-3-3 بازی کردند ، ما انتظار چنین چیزی را نداشتیم ، اما جواب ها را پیدا کردیم. “

PARAK NERVOUS

مدیر دیوید برنلی ، شان دیچه اعتراف كرد كه در دقایق پایانی وقتی تیمش پیروزی را در قصر دید كه سرانجام فصل خود را آغاز كند ، احساس عصبی كرد.

داچ گفت: “این کمی عصبی می شود زیرا ما این اولین پیروزی را پیدا نکردیم ، بنابراین برای انجام این کار ، ما می خواهیم یک دنیای خوب برای ما انجام دهیم.”

برای حفظ برتری لازم بود کاملاً دروازه بان “برنلی” نیک پاپ را که جایگزین کریستین بنتکه شد ، نجات دهد.

گل وود وقتی به ثمر رسید که او شوت شکننده جی رودریگز را شوت زد و با قدرت از کنار دروازه بان ویسنته گوایتو از موقعیت میانی عبور کرد.

پالاس پس از بازگشت زاها به باشگاه در 15-2014 ، 20 بازی از 28 بازی لیگ برتر را از دست داده است.