فینال IPL 2023: ویدیوی نشت از سقف استادیوم نارندرا مودی انتقاد هواداران را برانگیخت

در حالی که فینال لیگ برتر هند (IPL) 2023 بین چنای سوپر کینگز و گجرات تایتانز به روز دوشنبه موکول شد، باران روز یکشنبه در احمدآباد یک اسپویل اسپورت انجام داد. پس از نزدیک به چهار ساعت بارندگی مداوم، مسابقه در روز مقرر لغو و توسط برگزارکنندگان به تعویق افتاد. هوادارانی که بلیت بازی روز یکشنبه را خریداری کرده اند، روز دوشنبه با بلیط فیزیکی اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت. اگر بلیت یا حتی بلیت دیجیتال آسیب ببیند، هواداران از این پس اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت.

وقتی مسئولان بازی را برای آن روز متوقف کردند و پیامی روی صفحه غول پیکر برای هواداران ظاهر شد: “لطفا بلیط های فیزیکی خود را نگه دارید!”.

در روزی که مهمانی با باران خدشه دار شد، هواداران همچنین از نشتی سقف در ورزشگاه نارندرا مودی شکایت کردند. چندین عکس و فیلم از همین موضوع در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

این ویدیو در توییتر نوشته شده است: «افرادی که درخواست سقف استادیوم‌های بسته دارند، ببینید چگونه ستون‌ها و سقف‌های بزرگترین استادیوم و ثروتمندترین تخته کریکت چکه می‌کند».

این ویدیوی ویروسی با انتقادهای زیادی در شبکه های اجتماعی مواجه شد. پاسخ توییتر به این صورت است:

باران 35 دقیقه قبل از پرتاب شروع شد و برای بیش از دو ساعت و 40 دقیقه ادامه داشت و امیدها را برای شروع بازی در بزرگترین استادیوم کریکت جهان افزایش داد.

اما دومین بارندگی روز را به پایان رساند و هزاران هوادار را در محوطه داخلی ورزشگاه 132000 نفری سرگردان کرد.

این رویداد روز دوشنبه با آخرین عنوان IPL در یک روز رزرو برای اولین بار در تاریخ 16 ساله خود آغاز می شود.

اگرچه پیش‌بینی آب و هوا برای روز دوشنبه کاملاً واضح به نظر می‌رسد، اما موانع بیشتر بر سر راه این مسابقه می‌تواند سناریوهای مختلفی را به همراه داشته باشد.

در حالی که تمرکز بر روی داشتن یک 40 اور اصلی کامل خواهد بود، تأخیر باران می تواند منجر به شروع دیرهنگام یا تصمیم گیری مسابقه از طریق Super Over شود.

(با ورودی های AFP)

موضوعات مطرح شده در این مقاله