فینال لیگ برتر هند ، میشیگان و کلمبیا: Wirender Shevag از روهیت شارما استقبال می کند و او را به عنوان بهترین کاپیتان T20 معرفی می کند

فینال IPL 2020 ، MI مقابل DC: Virender Sehwag به استقبال Rohit Sharma ، او را بهترین کاپیتان T20 می خواند

IPL 2020 Final ، میشیگان – ناحیه کلمبیا: Rohit Sharma برنده مسابقه عنوان قهرمانی برابر دهلی پایتخت است© BCCI / IPL


سیمندر شوگ ، کشتی گیر سابق هند ، از عملکرد سرخپوستان بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) استقبال می کند و او روهیت شارما را به عنوان بهترین کاپیتان در کوتاه ترین قالب بازی انتخاب کرد. اظهارات وی زمانی بیان شد که سرخپوستان بمبئی روز سه شنبه پس از غلبه بر پایتخت های دهلی در فینال مسابقات ، پنجمین عنوان IPL خود را به دست آوردند. “شو تاگ” در توییتر خود نوشت: “Ab to aadat si hai sabko aise dhone ki. بهترین فرنچایز T20 جهان و بهترین کاپیتان در این قالب. برندگان سزاوار ، سرخپوستان بمبئی ، koi-shak. با وجود چالش های مختلف ، یک تورنمنت کاملاً منظم برگزار شد.”

بوق تجاری

روز سه شنبه در استادیوم بین المللی دوبی در فینال این مسابقات ، هندی های بمبئی با پنج گل و هشت گل پایتخت های دهلی را شکست دادند.

این پنجمین پیروزی در عنوان IPL برای تیم تحت هدایت روهیت شارما است. پیش از این ، این حق امتیاز در سال های 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 برنده مسابقات بود.

در فینال ، روهیت شارما 68 باری برای بمبئی انجام داد ، و در دهلی هانری نورتیر دو ویکت را قلعک زد.

پیش از این ، پایتخت های دهلی در فینال مقابل سرخپوستان بمبئی پیروز شدند و تیم تحت هدایت شرعیاس آیر تصمیم گرفت ابتدا برنده شود.

Shrayas Ayer و Risabh Pant به ترتیب 65 و 56 بازی کردند ، زیرا پایتخت های دهلی 7/156 را در بیست قاب اختصاص داده شده قرار دادند.

بالا رفته

برای سرخپوستان بمبئی ، ترنت بولت سه ویکت گرفت (مارکوس استوینیس ، آدینکا راهنه و شیمرون هتمیر).

در کل ، روهیت شارما شش عنوان IPL کسب کرده است. وی به عنوان رهبر هندی های بمبئی پنج بار به دست آورد و همچنین در سال 2009 در شارژرهای دکن با هدایت آدام گیلچریست موفق به کسب این عنوان شد.

مباحث ذکر شده در این مقاله