فینال لیگ برتر هند ، میشیگان و دی سی: هاردیک پاندیا تمرینات قبل از بازی را با استفاده از پیراهن بدون آینه و بدون پیراهن تشدید می کند. Ch

IPL 2020 ، فینال لیگ برتر هند: هاردیک پاندیا تمرینات قبل از بازی را با استفاده از سلفی بدون آینه بدون پیراهن تشدید می کند.  Ch

IPL 2020 Final، MI vs. DC: Hardyk Pandya در طول مسابقه 13 در امارات© BCCI / IPL


روز پنجشنبه ، با دفاع از قهرمان “بمبئی ایندیز” (میشیگان) ، روز سه شنبه در فینال لیگ برتر هند (IPL) 2020 برابر “دهلی پایتخت” (ایالات متحده آمریکا) ، یونیورسال هاردیک پاندیا قبل از بازی با یک عکس پاره شده در اینستاگرام تمرینات خود را دوباره انجام داد . فینال در استادیوم بین المللی دبی برگزار می شود. بمبئی قبلاً نیز بارها و بارها رکورددار قهرمانی IPL شده است و فرصتی برای افزایش این رکورد دارد. در همین حال ، پاندا ، که به طور فعال درگیر شبکه های اجتماعی در طول مسابقات بود ، از طریق پست های خود حمایت هواداران را جلب می کند.

بوق تجاری

در عکس پاندا بدون پیراهن می تواند روی یک عکس سلفی آینه بدون پیراهن کلیک کند.

در IPL 2020 پاندا 13 مسابقه انجام داده و 278 اجرا با نرخ اعتصاب 182.89 به ثمر رسانده است. پنجاه را هم گرفت. تعداد محدود آن از 14 چهار و 25 شش تشکیل شده است. گفته می شود او به دلیل مشکلات تناسب اندام در این فصل بولینگ بازی نمی کند. مهارت های بزرگ او در این فصل در بمبئی مفید واقع شده است.

مرحله MI مرحله اول لیگ را به پایان رساند و سپس دهلی را در مقدماتی 1 شکست داد و به فینال رسید. در همین حال ، DC مرحله لیگ را در جایگاه دوم به پایان رساند ، اما او باید صبر کند تا مرحله مقدماتی ، جایی که آنها SunRisers Hyderabad (SRH) را شکست دادند تا به فینال برسند.

علاوه بر انتخابی 1 ، در این فصل هر دو طرف دو بار مقابل یکدیگر بازی کرده اند. در این مسابقه 27 MI با پنج گل پیروز شد و Quinton de Kok نیم قرن گل زد و در این مسابقه برنده شد.

بالا رفته

سپس در مسابقه 51 دهلی دوباره به 9 دروازه بان باخت. ایشان کیشان در 72 دوش یک ضربه شکست ناپذیر به ثمر رساند و جاسپر بومرا سه ویکت را گرفت.

درگیری اصلی همچنین فینال IPL دختران در دهلی است.

مباحث ذکر شده در این مقاله