فوتبالیست های سالزبورگ پس از 6 مورد ویروس فوتبال ، تیم های ملی را ترک کردند

باشگاه فوتبال اتریش سالزبورگ روز دوشنبه پس از شناسایی شش مورد آلودگی به ویروس کرونا در تیم ، بازیکنان را از عضویت در تیم های ملی خود محروم کرد.

قهرمانان اتریش گفتند که روز یکشنبه نتایج را بدست آوردند و شش تست مثبت را در بین بازیکنانی نشان دادند که باید در تعطیلات بین المللی به تیم های ملی خود بروند. سالزبورگ اسامی بازیکنان را اعلام نکرد و گفت که آنها همه در انزوا بودند و هیچ کس علائمی از خود نشان نداد.

با افزایش تعداد عفونت های ویروس کرونا در سراسر اروپا ، موارد باعث ایجاد اختلال در بازی های بین المللی آینده می شود. همچنین باشگاه های آلمان و ایتالیا آزادی بازیکنان را به تأخیر انداختند و یا از آزادی آنها امتناع کردند.

سالزبورگ گفت که همه اعضای باشگاه قبل از تساوی تیم مقابل وین رپید در روز یکشنبه ، در تست های منفی در نمونه های گرفته شده شرکت کردند. دور دیگر آزمون ها قرار بود روز دوشنبه برگزار شود.

این باشگاه گفت که “تمام انگیزه های بین المللی … در حال حاضر نیز رد می شوند” ، و ممکن است به محض موفقیت بازیکنان در تست های بیشتر ، وضعیت تغییر کند.

هافبک دومنیک شابوسلائی روز پنجشنبه دیدار پلی آف مجارستان برابر ایسلند را برای قهرمانی اروپا در سال آینده از دست داد. مجارستان همچنین بازی های آینده لیگ ملت ها را برابر صربستان و ترکیه برگزار می کند.

تست های مثبت در سالزبورگ می تواند اتریش را قبل از نیاز به جانشین پیش از بازی های آینده ترک کند. هفته گذشته چیکان استانکوویچ دروازه بان سالزبورگ و آندریاس اولمر و آلبرت والچی مدافعان تیم ملی به عنوان بخشی از تیم ملی اتریش معرفی شدند.

اتریش روز چهارشنبه در یک بازی دوستانه و سپس در مسابقات لیگ ملت ها با ایرلند شمالی و نروژ به مصاف لوکزامبورگ می رود.

مالی مجبور است بدون محمد کامارا ، هافبک سالزبورگ و سکو کویتا ، مهاجم پیشین خود کنار بیاید. هافبک ماسایا آکوگاوا در صف اولین بازی خود برای تیم ملی ژاپن در بازی های دوستانه پیش رو بود.

هفته گذشته ، باشگاه های وردربرمن و آرمینیا بیله فلد آلمان با استناد به مقررات محلی بهداشت ، اعلام کردند بازیکنان را برای انجام وظایف تیم ملی آزاد نمی کنند. تصمیمات آنها بسیاری از تیم ها از جمله ایالات متحده و صربستان را تحت تأثیر قرار داده است.

در ایتالیا ، گروههای رم و فیورنتینا پس از آزمایشهای مثبت در انزوا بودند. این باعث شد بازیکنانی که منفی بازی کرده اند ، به تیم های ملی خود وارد نشوند.

محدودیت های ورود انگلیس برای افرادی که در دانمارک بودند باعث شد تیم دانمارکی بازیکنان باشگاه های انگلیسی را جایگزین کند.

ماه گذشته ، فیفا گفت که باشگاه ها می توانند از آزاد کردن بازیکنانی که حداقل پنج روز در قرنطینه بوده اند پس از بازگشت خودداری کنند. اگر بازیکنان اجازه عضویت در تیم های ملی خود را نداشته باشند ، معمولاً باشگاه ها می توانند با مجازات روبرو شوند.