فدراسیون والیبال هند بابت فسخ قرارداد 4 روپیه به شرکت مدیریت ورزشی پرداخت خواهد کرد


به فدراسیون والیبال هند (VFI) موظف شده است 4 روپیه به عنوان خسارت به Baseline Ventures برای فسخ قرارداد با یک شرکت مدیریت ورزشی برای میزبانی لیگ حرفه ای والیبال پرداخت کند. طبق تصمیم تنها داور دادگستری Ketnan Cannan ، VFI همچنین از تاریخ داوری ، که در روز دوشنبه در یک نسخه اولیه منتشر شد ، هزینه حقوقی 5 لک و 12 درصد سود را پرداخت می کند. داور با حکم دادگاه عالی مدرس منصوب شد.

بوق تجاری

اولین فصل PVL سال گذشته برگزار شد ، اما VFI و Baseline Ventures که قراردادی ده ساله برای میزبانی لیگ امضا کردند ، با یکدیگر اختلاف پیدا کردند.

Baseline Ventures گفت: “تمام ادعاهای VFI علیه Baseline در رابطه با نقض قرارداد رد شده و به طور كلی بیان شده است كه فسخ توجیه ناپذیر بوده است.”

“… باید می دانست که قیمت برای بستن همه گزینه ها و فسخ قرارداد خیلی زیاد است.”

Baseline Ventures همچنین اظهار داشت که این تصمیم دعوی متقابل VFI در برابر آن را با مبلغ 14.93 روپیه رد کرده است.

این شرکت همچنین گفت كه بر اساس تصمیم قبلی VFI مجبور بود 2.25 روپیه به خط مبنا پرداخت كند كه در فوریه امسال دریافت شد.

راماتور سینگ جهار ، که هنگام بروز اختلاف دبیرکل VFI بود ، گفت که فدراسیون از رای داور تجدید نظر می کند.

جهان PTI گفت: “VFI قطعاً جذاب است. من مدیران جدید را در این باره آگاه كرده ام و كمیته اجرایی VFI به زودی در مورد نحوه تجدیدنظر تصمیم خواهد گرفت.”

آچوتا سامانتا و آنیل چوداری اخیراً به عنوان رئیس جمهور و دبیرکل VFI انتخاب شدند.

بالا رفته

جوی باتاچاردجا ، معاون پایه ، که در فصل اول لیگ را هدایت می کرد ، گفت: “این تصمیم کاملاً نشان می دهد که VFI پس از یک فصل موفقیت آمیز ، هیچ دلیلی برای فسخ قرارداد ندارد.

“مهم است که آنها نه تنها در برابر ما بلکه در برابر همه بازیکنان والیبال و مربیانی که بیشتر تحت تأثیر اقدامات عمدی خود قرار گرفته اند ، پاسخگو باشند. این یک پیروزی بازی جوانمردانه در ورزش هند است.”

مباحث ذکر شده در این مقاله