علت سیاه شدن شمع خودرو چیست؟

چه خوبه که فروشگاه های دیگه نیز از این رقیب قدرتمندشون ایده بگیرن. اما خب نظر شخصی من این هستش که داشتن یه اپلیکیشن در کنار سایت، علاوه بر اینکه میتونه باعث جلب اعتماد کاربران و اعتمادسازی بیشتر بشه، میتونه باعث افزایش فروش و سود صاحب اون فروشگاه هم بشه! در این فروشگاه اینترنتی، همین طور به کمک دکمه ترتیب، می تونین قیمت ها رو بر اساس کمتر به بیشتر،یا برعکس مرتب کنین.این بخش نیز 70% تخفیف داره.

می تونین یه ایمیل حاوی کارت هدیه ،ارسال کنین که با امتیاز اون دوستتون هم از این سایت فروشگاهی خرید کنه. در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام ،می تونین اولین فردی باشین که از اخبار و رویدادها تخفیفات و جشنواره های احتمالی فروشگاه اینترنتی زنبیل آگاه بشین. یکی از مواردی که من توی معایب چند تا از فروشگاه های اینترنتی دیدم و خداییش خیلی توی ذوقم زده شد، این بود که بعضی از این سایتا خب عکس هایی که برای محصولات استفاده میکردن کیفیت لازم رو نداشت و آدم واقعا تاسف میخوره که اسم یه برند میاد جزو برترین ها، بعد ساده ترین چیزها مثل همین عکس محصولات رو اصلا رعایت نمیکنه و خیلی مزخرف کار میکنه و بنظرم یه بحثی مثل عکاسی از محصول رو اصن قبل از اینکه بخوای به تامین خود محصول فکر کنی باید به فکرش باشی، نه اینکه اول بیای حالا کلی محصول هم بذاری توی سایتت، آخرش بلد نباشی ازشون عکس بگیری!

باتری فابریک این خودرو 90 آمپر 12 ولت پایه بلند قطب چپ است ولی می توانید از باتری 70 آمپر معکوس هم استفاده کنید. همانطور که در بالا به آن اشاره کردم، در صورتی که چراغ چک خودرو روشن شود، میتواند یکی از دلایلش خرابی شمع ماشین باشد. در واقع تماس شمع با عوامل شیمیایی و الکتریکی باعث میشود که به مرور ظاهر شمع نیز تغییر کند و در نهایت شاهد دوده گرفتن شمع خودرو هستید. علت زود سیاه شدن شمع خودرو تماسهای مکرر شمع با سوخت بنزین و اکسیژن است. فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی خانومی نیز،در این زمینه فعال بوده و به ارائه محصولات پرداخته است.

خرید آنلاین خواروبار ، مواد پروتئینی ، لبنیات ، غذا، کنسرو و سبزیجات ، نوشیدنی و دمنوش ، ادویه، چاشنی و مخلفات غذا ، شیرینی، کیک و دسر ، خشکبار و آجیل ، تنقلات ، وسایل و لوازم نظافت و شستشو ، لوازم التحریر ، محصولات سلامتی ، ابزارآلات ، لوازم خانگی ، لوازم الکترونیکی ، اسباب بازی و سرگرمی ، آرایشی و بهداشتی از طریق سایت فروشگاه اینترنتی مایا میسر است. توی لیست ده فروشگاه اینترنتی برتر بنظرم همه اونایی که اومدن شایستگیش رو داشتن و حقشون بوده که توی این لیست بشن و فروشگاه اینترنتی منطقه 8 دمشونم گرم واقعا.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی جانبو مشهد لطفا به بازدید از وب سایت ما.