ضربات وارده به لیورپول که رکوردش را ادامه می دهد ، آرسنال با 10 مرد که لیدز را در اختیار دارد


لیورپول با پیروزی 3 بر صفر مقابل لستر از بحران آسیب زا برای جابجایی امتیاز با تاتنهام در راس لیگ برتر خلاص شد ، در حالی که آرسنال با 10 نفر مانده بود تا لیدز را با نتیجه تساوی کند 0: 0 نیکولاس پپه کارت قرمز روز یکشنبه. قهرمانان توسط ویرجیل ون دایک ، جو گومز ، ترنت الکساندر-آرنولد ، جوردن هندرسون ، تیاگو آلکانتارا ، جوردن شکیرا و الکس اوکسلید-چمبرلین صدمه ای ندیدند در حالی که محمد صلاح بهترین گلزن به دلیل وضعیت حضور نداشت.

بوق تجاری

با این حال ، مردم یورگن کلوپ هنوز از کنار Leicesters که آخر هفته را در بالای جدول آغاز کردند ، عبور کردند.

وقتی جانی ایوانز گوشه ای از جیمز میلنر را به دروازه خود تبدیل کرد تا پاداش شروع درخشان لیورپول را بدهد ، فاکس ها هیچ لطفی نکردند.

سپس دیوگو جیوتو به اولین بازیکن لیورپول تبدیل شد که در چهار بازی نخست لیگ خانگی وارونه توسط اندی رابرتسون ضربدر گل می زند.

فقط ترکیبی از دروازه بان کاسپر اشمایکل و کارهای چوبی مانع از تکرار شکست 4-0 لیورپول شد که در آخرین دیدار طرفین در دسامبر در لستر برگزار شد.

اما رابرت فیرمینا شش دقیقه بعد با یک ضربه سر عالی از گوشه ای دیگر از میلنر یک شب عالی را برای قهرمانان به پایان رساند.

کلوپ گفت: “امشب با آنها بازی می کنم ، من آن را مسلم نمی دانم.” – پسران در آتش بودند.

لیورپول اکنون در 64 بازی بدون شکست لیگ در آنفیلد رکورد باشگاه جدیدی را ثبت کرده است.

په په خلاصه آرسنال

شکست لستر به این معنی است که آرسنال تنها 5 امتیاز با چهار تیم برتر فاصله دارد ، اما میکل آرکتا از عدم نظم پپه عصبانی بود زیرا توپچی ها خوش شانس بودند که با یک امتیاز در جاده ایلند فرار کنند.

اسپانیایی که تیمش در 5 مسابقه گذشته لیگ فقط یک پیروزی کسب کرده است ، گفت: “این غیرقابل قبول است.”

“برای 10 نفر این یک اشکال بزرگ است. وقتی په په تیم را خلاصه کرد وقتی کار او را دنبال کردیم ، چهره تیم را خیلی دوست داشتم. بدیهی است که این کار خیلی سخت است.”

لیدز پس از سومین پیروزی متوالی بدون برد در رده چهاردهم قرار دارد ، اما مردان مارسلو بیلسا همچنان که رودریگو ، پاتریک بامفورد و رافینیا در مرحله نهایی به درخت برخورد کردند ، نفرین خود را لعنت کردند.

کاپیتان آرسنال پیر-امریک اوبامیانگ به عنوان یک مهاجم مرکزی یک موقعیت نادر پیدا کرد ، اما او حتی قبل از اخراج په په گرسنه شد.

پنالتی ماه گذشته اوبامیانگا در پیروزی یک بر صفر برابر منچستر یونایتد تنها گلی بود که در آرسنال در عرض 500 دقیقه به ثمر رساند.

اورتون برگشت

“اورتون” پس از سه شکست بهبود یافت تا “فولام” را با نتیجه 3 بر 2 به لطف دبل دومینیک کالورت لوین شکست دهد.

این فوتبالیست انگلیسی همراه با عبدالله دوکور که قبل از تعطیلات نیز در دروازه تیم های کارلو آنچلوتی بود ، به مقام اول جدول لیگ برتر صعود کرد.

بابی دکارد-رید فولام را با نتیجه 1-1 مساوی کرد ، اما مشکلات پنالتی آنها همچنان ادامه داشت زیرا بازیکن سوم دیگر در این فصل با از دست دادن تلاش ایوان کاوالیرو روی تیرک ، بازیکن دیگر را از دست داد.

روبن لوفتوس-چیک 20 دقیقه اختلاف را کاهش داد اما اورتون برای اولین بار در 5 بازی لیگ برنده شد و به مقام ششم صعود کرد.

آنچلوتی گفت: “مهمترین قسمت بازی بازگشت به پیروزی بود.”

“در نیمه دوم ما انرژی خود را از دست دادیم ، بازیکنان خسته بودند. من برای بازی در زمین تازه تغییر مکان دادم ، اما باید دفاع می کردیم. در پایان ، همه چیز درست شد.”

“فولام” پس از سومین شکست در چهار بازی ، یک مکان بالاتر از منطقه سقوط باقی مانده است.

بالا رفته

در انتهای جدول پیش بینی پیروزی اول آنها در شفیلد یونایتد پس از شکست 1-0 مقابل برهمال لین توسط وستهم همچنان ادامه دارد.

سباستین هالر در دقیقه 56 با یک ضربه وحشیانه که به سقف تور چشمک زد ، برنده را به ثمر رساند تا چکش ها به رتبه هشتم برسند.

مباحث ذکر شده در این مقاله