شفیلد شیلد: یک بولر استرالیایی با یک توپچی یک خفاش را به صدا در می آورد و او را به توپ بعدی می رساند. تماشا کردن


هیچ خفاشی یک توپ پرتاب مناسب را که سریع به سراغ آنها می آید دوست ندارد و اغلب آنها را شوکه می کند. برای بولینگ های تندرو ، یک کوبنده خوب یک سلاح عالی است و آنها دوست دارند که در هنگام برخورد با سپر خفاش های مخالف را خسته کنند. در مسابقه شفیلد شیلد بین کوئینزلند و استرالیای جنوبی ، مارک استیکیت ، بازیکن توپ کوئینزلند زندگی را برای لیام اسکات استرالیای جنوبی بسیار سخت کرد. در روز چهارم مسابقه با بولینگ ، استیکی پرتاب ناخوشایندی انجام داد ، زیر آن لیام اسکات سعی کرد خم شود ، اما توپ به کلاه ایمنی او برخورد کرد و او به زمین افتاد.

بوق تجاری

هنگامی که در زایمان بعدی استیکی یک هلو مطلق گرفت و پس از آن ضربه محکم و ناگهانی را فرستاد تا او را به غرفه بفرستد ، او به سختی از پس ضربه برآمد. پیسر 26 ساله پرتاب خود را با ارسال کاملتر ، کمی بازتر دنبال کرد ، که اسکات تصمیم گرفت تنها بماند ، اما توپ برگشت تا به کنده برخورد کند و شرط بندی را تغییر دهد.

مرحله هیجان انگیز بولینگ سریع را اینجا ببینید:

کوئینزلند در ورزشگاه گلیدرول در آدلاید پیروز شد و یک خفاش برداشت. قرن ها پیش ، کاپیتان های عثمان هاواجا ، مت رنشاو و جیمی پیرسون به کوئینزلند کمک کردند تا در همان ابتدای بازی ، مقدار زیادی را بدست آورد همانطور که در 496/5 ادعا کردند.

با چرخاندن پاهای میچل سوپسون ، او به جمع پنج نفر برتر رفت و استرالیای جنوبی را با 154 شکست داد.

قبل از اینکه کوئینزلند 105/3 اعلام کند ، هاواخا پس از شکست بدون شکست ، 46 ام را به ثمر رساند و 448 را برای استرالیای جنوبی تعیین کرد.

بالا رفته

کالوم فرگوسن 97 امتیاز کسب کرد ، و هری نیلسن وقتی که استرالیای جنوبی سعی کرد یک ماموت کامل را بدرقه کند به یک قرن رسید اما آنها با پیروزی در 62 دوش کوئینزلند در 385 حضور یافتند.

در ابتدای دوم ، استکیتی چهار گل گرفت ، از جمله گل های اصلی فرگوسن و نیلسن.

مباحث ذکر شده در این مقاله