سورا گانگولی امیدوار است که باشگاه مورد علاقه منچستر یونایتد بهبود یابد و به همان جای قبلی برگردد “


کاپیتان سابق هند و رئیس فعلی BCCI سوروف گنگولی روز پنجشنبه گفت منچستر یونایتد باشگاه مورد علاقه او است و همچنین امیدوار است که تیم اوله گونار سولسکایر روزهای شکوه خود را بدست آورد. گانگولی در برنامه Instagram Live با آنانت تیاگی ، پخش کننده تلویزیونی ، روی دسته رسمی سوپرلیگ هند (ISL) گفتگو کرد و باشگاه لیگ برتر را باشگاه فوتبال محبوب خود نامید.

بوق تجاری

ISL همزمان با Kelala Blasters ، که در ATC Mohun Bagan آزاد خواهد شد ، 20 نوامبر در گوا آغاز خواهد شد. گنگولی یکی از مدیران ATC Mohun Bagan است.

باشگاه مورد علاقه من منچستر یونایتد است. در حال حاضر آنها در بهترین شرایط نیستند ، اما این اتفاق ممکن است در ورزش رخ دهد ، من فکر کردم آنها سال گذشته با هدایت سولسکر بهبود می یابند ، اما امسال متفاوت بود. سولسکار گفت: “همه درباره آنچه الکس فرگوسن به دست آورده اند فکر خواهند کرد ، اما افرادی مانند الکس فرگوسن کار آسانی نیستند ، او مربی نسل است.” گفت Gangula Thrust.

فرگوسن بخاطر هدایت منچستر یونایتد از 1986 تا 2013 بسیار مشهور است. وی همچنین یکی از بزرگترین مدیرانی است که این ورزش را ارج نهاده است و بیش از هر مدیر دیگری در تاریخ فوتبال جام های خود را کسب کرده است.

فرگوسن طی 26 سال حضور در منچستر یونایتد ، 38 جام از جمله 13 قهرمانی در لیگ برتر ، 5 جام حذفی و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان یوفا به دست آورده است. به دلیل خدماتش در این بازی ، او در لیست تولدهای اهدا شده ملکه در سال 1999 جایزه گرفت.

بالا رفته

در پایان فصل 13-1390 از مقام رهبری کناره گیری کرد و فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد. در حال حاضر این باشگاه توسط Ole Gunnar Solskjaer اداره می شود.

در طول فصل 20-2020 ، منچستر یونایتد در لیگ برتر سوم شد. یونایتد در حال حاضر با کسب 10 امتیاز از هفت مسابقه در فصل لیگ برتر 21-2020 در رده چهاردهم قرار دارد. دفعه بعدی این مهمانی روز شنبه میزبان آلبین وست برومویچ است.

مباحث ذکر شده در این مقاله