سرمربی تیم مرسدس می گوید: “لوئیس همیلتون برای ویروس کرونا ویروس مثبت” نه “


تووتو ولف ، رئیس مرسدس ، روز جمعه گفت ، لوییس همیلتون ، قهرمان فرمول یک ، که این هفته ویروس کرونا تشخیص داده شد ، با این بیماری دست و پنجه نرم می کند و در پایان جایزه بزرگ ابوظبی در هفته آینده شک دارد. . این قهرمان هفت بار آخر هفته گذشته برنده جایزه بزرگ بحرین شد و پس از بیدار شدن با علائم خفیف روز دوشنبه از جایزه بزرگ Sahir اخراج شد. اکنون 35 ساله طبق پروتکل های تعیین شده به مدت 10 روز در انزوا است.

بوق تجاری

ولف پس از جایگزینی همیلتون با جورج راسل ، که یک گام دایره ای عالی در تمرین افتتاحیه داشت ، گفت: “او زیبا نیست.”

“Covid-19 چیزی است که نباید به راحتی آن را گرفت و در دستان مطمئنی است. این مهمترین چیز است ، اما در همین روزهای ابتدایی است که اوضاع چندان خوشایند نیست.”

ولف در مصاحبه ای با Sky Sports F1 گفت که همیلتون همچنان از “علائم خفیف” و ناامیدی زیادی رنج می برد و برای اولین بار در حرفه F1 از اولین بازی خود در سال 2007 در استرالیا ، آخر هفته مسابقه را از دست داد.

“همانطور که می توانید تصور کنید ، مسابقه دهنده از اتومبیل خود خارج شد … با ترکیب آن با کوید ، ترجیح می دهد آنجا بنشیند (با سر تکان دادن به گاراژ مرسدس”).

وقتی همیلتون سلول انفرادی 10 روزه را به پایان رساند ، چهارشنبه و پنجشنبه آینده باید آزمایش دیگری از Covid-19 را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که قبل از حوادث ابوظبی که از روز جمعه آغاز خواهد شد ، از او مطلع خواهد شد.

اگر این کار را انجام ندهد ، به نظر می رسد راسل در موقعیت عالی برای استفاده قرار دارد و جمعه با سه دهم ثانیه از والتر بوتاس راننده مرسدس جلوتر است.

“او (راسل) واقعاً در آنچه انتظار داشتیم در یک دور از او کار کنیم کاملاً محکم عمل کرده است.

“تعیین یک نقطه عطف دشوار است زیرا والتر ماشین را زود شکست و برای او سخت بود که آن را به درستی متوقف کند.

بالا رفته

“او حتی دویدن را متوقف کرد ، بنابراین والتر را در ماشین مناسب نمی دیدیم ، اما اولین بار نیست که عملکرد جورج را در ماشین کاهش می دهد. خوب بود.”

همیلتون سومین راننده امسال است که به دلیل Covid-19 پس از دو نفره Racing Point ، سرجیو پرز و لنس استرول ، مسابقه را از دست می دهد.

مباحث ذکر شده در این مقاله