سرخپوستان بمبئی XI در مقابل Sunrisers Hyderabad، IPL 2023 را پیش بینی کردند: آیا Jofra Archer باز خواهد گشت؟

در بازی قبلی IPL 2023، هندی های بمبئی با پنج ویکت کلکته نایت رایدرز را شکست دادند. قهرمانان پنج دوره هم اکنون آماده بازی با SunRisers Hyderabad در روز سه شنبه در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در حیدرآباد هستند. بازی مقابل KKR یک مسابقه به یاد ماندنی بود زیرا MI اولین بازیکنان آرجون تندولکار و دوان یانسن را در یازدهمین بازی خود داشت. در تعقیب هدف 186، بیشترین سهم را ایشان کیشان داشت که 58 توپ را از 25 توپ شکست. در سه بازی گذشته، MI بدون خدمات ستاره خود، جافری آرچر بود، که به دلیل آسیب دیدگی از آرنج محروم شد. جالب است که ببینیم آیا آرچر به Playing XI بازمی گردد یا خیر.

MI که در دو بازی اول مشکل داشت، اکنون با تیلاک ورما که ارتباط خوبی نیز دارد، طرف بسیار متعادلی به نظر می‌رسد، در حالی که دو دوتایی پرشور کامرون گرین و تیم دیوید نیز در زمانی که بیشترین اهمیت را داشته است، کالاها را تولید کرده‌اند.

در بخش بولینگ، پیوش چاولای حیله گر تمام تجربیات خود را به منصه ظهور رساند و همراه با جوان هریتیک شوکین، یک اسپین دوتایی قدرتمند را تشکیل داد.

در غیاب آرچر، رایلی مردیت در دو بازی اخیری که او انجام داده هدایت را بر عهده گرفته است، اما MI پس از تلاش روز گذشته جیسون بهرندورف، هنوز نتوانسته است پیشرفت کند.

آرجون تندولکار و دوان یانسن نیز روز یکشنبه اولین بازی خود را در IPL انجام دادند و باید دید که آیا MI به این دو ادامه خواهد داد یا خیر.

پیش بینی MI در مقابل SRH:روهیت شارما (ج)، ایشان کیشان (هفته‌انه)، کامرون گرین، تیلاک وارما، سوریاکومار یاداو، تیم دیوید، آرجون تندولکار، دوان جانسن/جوفرا آرچر، هریتیک شوکین، پیوش چاولا، رایلی مردیت

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله