زوال عقل بزرگ “منچستر یونایتد” انگلیسی بابی چارلتون – فوتبال

“منچستر یونایتد” عالی و تیم انگلیسی بابی چارلتون به زوال عقل مبتلا شدند. یونایتد روز یکشنبه در بیانیه ای گفت: “همه در منچستر یونایتد از اینکه این بیماری وحشتناک سر بابی چارلتون را تحت تأثیر قرار داده ناراحت هستند و ما همچنان عشق و پشتیبانی خود را به سر بابی و خانواده اش ارائه می دهیم.” این خبر دو روز پس از مرگ نوبی استایلز ، که در جام جهانی 1966 و جام اروپا 1968 به عنوان هم تیمی چارلتون برنده شد ، پس از نبرد خودش با این بیماری درگذشت.

در ماه جولای ، برادر بابی و جک قهرمان جام جهانی انگلیس نیز پس از تشخیص زوال عقل درگذشت. چارلتون 83 ساله رکورد 49 گل زده انگلیس را در اختیار داشت تا اینکه توسط وین رونی شکست خورد. این مهاجم همچنین رکورد یونایتد خود را نیز ثبت کرد و 249 گل زده توسط “باشگاه” را پوشش داد.

“قهرمان دیگر تیم ما ، که قهرمان جام جهانی 1966 شد ، مبتلا به زوال عقل شد. شاید بزرگترین آنها ، @ SirBobby. “این بسیار غم انگیز است و به شدت نگران کننده است.”

چارلتون در سال 1958 از یک سانحه هوایی در مونیخ جان سالم به در برد که منجر به کشته شدن 8 هم تیمی و بخشی از بهبودی این باشگاه شد و در پیروزی نهایی برابر بنفیکا در جام ملت های اروپا 1968 دو گل به ثمر رساند.