روز تولد ویرات کولی: در آستانه جنگ ها ، کاپیتان RCB آرزوهایی را از اردوگاه رقیب SRH دریافت می کند

روز تولد ویرات کهلی: کاپیتان RCB آرزوهای خوبی را از اردوگاه رقیب Eliminator vs SRH دریافت می کند

ویرات کولی – آرزوهای تولد: ویدیمان ساخا و ویرات کولی – هم تیمی های هند© توییتر


هنگامی که SunRisers Hyderabad (SRH) در مسابقات حذف کننده لیگ برتر هند (IPL) 2020 با Royal Challengers Bangalore (RCB) روبرو می شود ، Wrididdanan Saha در توییتر آرزوی تولد از ویرات کوهلی ، کاپیتان مخالف را پذیرفت. روز پنجشنبه ، کاپیتان RCB 32 ساله شد و خود را به اولین عنوان IPL جهان نزدیک کرد. طرفین روز جمعه در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی دیدار می کنند. ساخا با این دو نفره در رنگ های آزمایشی هندوستان عکس توییتر گرفت و نوشت: “تولدت مبارکimVkohli! به همه اوقات شگفت انگیزی که امسال با هم گذراندیم و اینجا برای خیلی های دیگر! من برای شما تولد فوق العاده ای آرزو می کنم .. عشق و عشق فراوان آرزوهای خوب! “

بوق تجاری

در امارات متحده عربی کوهلی در شرایط عالی برای RCB قرار داشت و در 14 بازی 460 اجرا با ضربات 122.01 به ثمر رساند. او همچنین سی سال را کشت. تعداد محدود آن شامل 23 چهار و 11 شش است. در این فصل او در حال حاضر پنجم در رقابت برای نارنجی کلاه است.

ساخا در نیم فصل شروع به گرفتن موقعیت های خود کرد و در چهار مسابقه به میدان رفت. او 214 ران را با نرخ اعتصاب 139.86 به ثمر رساند. دو پنجاه را هم گرفت. او 24 چهار و شش شش را برش داد.

بالا رفته

RCB در مرحله لیگ چهارم شد و از 14 مسابقه 14 امتیاز کسب کرد. آنها هفت مسابقه را بردند و هفت مسابقه را باختند. در همین حال ، SRH باید تا آخرین روز مرحله لیگ صبر می کرد که پیروزی مقابل سرخپوشان بمبئی (میشیگان) آنها را در یک فصل غیر از این حد ناپایدار به مقام سوم جدول رساند.

پایتخت های دهلی (DC) روز پنجشنبه در مقدماتی 1 به مصاف IM رفت.

مباحث ذکر شده در این مقاله