رشید خان تقریباً کریکت را ترک کرد اما سپس مادرش را صدا کرد

[ad_1]

IPL 2020: به عنوان یک تماس تلفنی با راشد حنامی ، مادرش او را به دلیل ترک کریکت متوقف کرد

رشید خان دیگ شماره یک کریکت Twenty20 International است.© اینستاگرام


روز سه شنبه ، رشید خان ، یکی از بهترین چرخنده های پا ، اقتصادی ترین طلسم را در لیگ برتر هند 2020 برگزار کرد. افغانستان رشید خان فقط هفت دوش انجام داد و سه ویکت را در یک کاسه چهار ضربه ای مقابل پایتخت های دهلی در استادیوم بین المللی دبی گرفت. روز چهارشنبه ، SunRisers Hyderabad برای توزیع ویدیویی در توییتر تغییر کرد که در آن راشد درباره سفر کریکت خود صحبت می کند. در این ویدئو ، راشد گفت که یک بار پس از ترک تیم بدون دریافت بازی به فکر ترک کریکت افتاد ، اما وقتی با مادرش صحبت کرد ، حرف های او نظرشان را عوض کرد و او با یک اجرا به کریکت خانه بازگشت. تیم ملی.

بوق تجاری

وی گفت: “من برای تیم افغانستان-A انتخاب شدم ، به اردو پیوستم اما هیچ بازی ای نگرفتم. مرا از این تیم بیرون انداختند. همچنین قرار بود کریکت را ترک کنم. برادرم واقعاً عصبانی بود و به من گفت که کریکت را ترک کن و بر روی تحصیلاتم تمرکز کنم.” گفت رشید.

رشید به یاد می آورد: “سپس به مادرم زنگ زدم و او به من گفت فقط برو و از بازی خود لذت ببر. نتیجه هرچه باشد ، اگر فردا به آن نرسی ، روزی این کار را خواهی کرد.”

پرونده راشد خان وقتی برگشت به طرح ملی برگشت و فقط در سه مسابقه 21 گل به ثمر رساند که به او اجازه داد به تیم ملی راه یابد.

رشید گفت: “سپس مسابقات داخلی برگزار شد و من در سه مسابقه 21 گل دریافت کردم. وقتی در آنجا بازی کردم ، در سال 2015 در تیم ملی فرصتی پیدا کردم.”

بالا رفته

این چرخنده افغان همچنین اولین سری را که در دگرادون مقابل بنگلادش بازی کرد ، به خاطر آورد و گفت حمایت مردم به لطف لیگ برتر هند فوق العاده است.

وی گفت: “ما در یک سریال مقابل بنگلادش در دگرادون بازی کردیم. تقریباً 25000 نفر در جمعیت بودند. برای اولین بار تعداد زیادی نفر برای بازی در افغانستان داشتیم و آنها آمدند زیرا ما در IPL بازی کردیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله



[ad_2]