راگبی: آرژانتین برای اولین پیروزی برابر نیوزیلند همه سیاه پوستان را متحیر کرد


ناخوشایند آرژانتین روز شنبه با نتیجه 15-15 همه بلک ها را متحیر کرد تا یکی از بزرگترین نارضایتی های راگبی را برگزار کند و نیوزیلند را با خجالت به اولین شکست در حدود یک دهه گذشته برساند. نیمه پرواز نیکلاس سانچز تمام امتیازات پوما را بدست آورد تا آنها را برای اولین پیروزی خود مقابل راگبی پاورهاوس در 30 تست انجام داده شکست دهد. ماریو لدسما پیش از بازی سه کشور در سیدنی پس از ویروس کرونا مانع آمادگی برای دو تمرین مهار شد و در واقع هیچ شانسی پیدا نکرد. اما آنها در اولین آزمایش خود از جام جهانی سال گذشته ، معجزه کردند.

بوق تجاری

سرمربی آرژانتین لدسما گفت: “غیر واقعی است که چه اتفاقی افتاده است ، و نه تنها نتیجه ، بلکه بازی نیز پس از هر اتفاقی که امسال در زمین افتاده است.”

“برخی از پسران چهار ماه است که خانواده خود را ندیده اند ، اما همه آنها مثبت بوده اند … آنها فوق العاده بوده اند.”

وی افزود: “من فکر می کنم که این مسئله را نه تنها در بازی بلکه به دلیل شرایط خاص به مدت طولانی به خاطر خواهیم آورد.”

این یک شکست تحقیرآمیز برای نیوزیلند بود که هفته گذشته توسط والاچی ها در بریزبن 24-22 مورد حمله قرار گرفت و اکنون آنها برای اولین بار از سال 2011 که در آفریقای جنوبی و استرالیا سقوط کردند ، آزمایش خود را از دست دادند.

مربی ایان فاستر 10 بازیکن را انتخاب کرد و آنچه را بسیاری پس از بازی هفته گذشته بهترین تیم دوندگی “همه سیاه پوستان” می دانند ، نامید ، اما تیم “پوماس” مناسب مربی سابق استرالیا مایکل چاک نبود.

فاستر گفت: “بدیهی است از دیدگاه” همه سیاه پوستان “ما از نتیجه و نحوه بازی بسیار ناامید شده ایم.

“اما آنچه که من فکر می کنم ما تیمی را دیده ایم که علی رغم نقص هنگام بازی راگبی … با انرژی فوق العاده و تمایل به اثبات چیزی به کشورش که دوران سختی را پشت سر گذاشته است به اینجا آمده است. “

“من می خواهم نتیجه را به آنها تبریک بگویم ، برای آنها کمی روز تاریخی است.”

برخلاف استرالیا و نیوزیلند ، آرژانتین مسابقات فوق راگبی را نداشت تا به آنها در آماده سازی کمک کند. اما پس از ماهها قرنطینه ، آنها از هم گسیخته و ناامیدی خود را برای All Blacks نامرتب در نیمه اول مسلط به ارمغان آوردند.

وقتی نیوزیلند در تلاش برای ایجاد موقعیت هایی با پاهای بد ، نظم بد و اشتباهات زیاد است ، آنها به طرز باورنکردنی 16-3-3 استراحت پیش رو داشته اند.

در نیمه دوم نیوزیلند بازگشت داشت ، اما با وجود نارضایتی های جدی ، آرژانتین با فشار بسیار زیادی مقاومت کرد تا بهترین نتیجه را به ثبت برساند.

سانچز خطرناک

آرژانتین اولین امتیازات خود را روی تخته در دقیقه پنجم بدست آورد که سانچز پس از چندین فشار و لرزش ناشی از شانون فریسل نیوزلندیایی ، از نیمه خط یک پنالتی را میخ زد.

ریچی مونگ طولی نکشید که نتیجه را مساوی کرد ، اما آرژانتین بازی های خوبی را انجام داد و در بسیاری از مراحل به پیروزی رسید.

فشار آنها با انتقال خطرناک سانچز از اولین تلاش بازی به پایان رسید ، و در پایان ضربه خود را با یک تراشه در زیر تیر دروازه قرار داد.

او برگشت تا تیمش یک امتیاز غیرمترقبه به دست آورد ، وقتی سانچز یک پنالتی دیگر زد و جوردی بارت ، متخلف ، این امتیاز را به 13-3 رساند.

فقط تلاش برای نجات آرون اسمیت مانع از این شد که پوما بیشتر جلو بیفتد بعد از آزادی توماس کوبلی ، اما ضعف نظم بیشتر All Blacks مجازات دیگری را به بار آورد که لیزر سانچز دوباره اعلام کرد.

این کار آنها را با یک رهبر راحت به استراحت فرستاد و وظیفه اصلی حفظ رژگونه را به نیوزیلند داد.

دشوارتر شد که بوت بدون محدودیت سانچز اندکی پس از راه اندازی مجدد ، سه امتیاز دیگر به آرژانتین آورد.

نیوزیلند با شهرت بالاخره بیدار شد و سام کین جاسوسی تصادف کرد و سعی کرد در دقیقه 52 بازی را پس از یک پیست بازی خوب باز کند.

بالا رفته

مونگا فقط سانچز را تبدیل به گل کرد تا “پوماس” را با یک پنالتی موفق دیگر 12 امتیازی کند.

نیوزیلند فشارهای زیادی را شروع کرد و کالیب کلارک دیر به گل رسید ، اما دفاع آرژانتین به اندازه کافی تلاش کرد تا پیروزی معروف را بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله