راویچندران اشوین ، همسر پریتی ، نهمین سالگرد ازدواج خود را در قرنطینه در سیدنی جشن می گیرد. عکس را ببینید

راویچندران اشوین و پریتی در 13 نوامبر 2011 ازدواج کردند.© اینستاگرام


راویچاندران آشوین ، نوجوان هندی و همسرش پریتی نارایانان ، جمعه نهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند. این زوج در تاریخ 13 نوامبر 2011 ازدواج کردند. همسر اشوین در روز خاص خود چندین عکس از همسرش و دو دختر زیبا آنها را به اشتراک گذاشت. یکی از تصاویر درخشان نشان می داد که Prity با دهان باز و باز دهان غیر چرخان گلوی اشوین را گرفته است. این زوج در حال حاضر در سیدنی به سر می برند و قبل از شروع سریال مقابل استرالیا قرنطینه اجباری دارند. پریتی اشوین به عکس اینستاگرام افزود: “9 سال برای ما مبارک. چه چیزی می تواند عاشقانه تر از بودن در قرنطینه در کنار هم باشد و نتواند فرار کند؟ @ Rashwin99”.

بوق تجاری

اشوین همچنین یکی از تصاویر را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: “زمان در حال اتمام است! در 9 سال گذشته نیز همینطور بوده است. # Prithinarayanan # سالگرد ازدواج #.

Ashwin’s IPH حق امتیاز دهلی پایتخت نیز نظری در مورد پست ، که در حال چرخش نبود ، گذاشت و برای آنها نه سال همکاری کرد. “سالگرد مبارک ، خاکستر و پریتی ،” – گفت: در یک نظر به پایتخت های پایتخت.

دهلی آشوین در اولین فصل حضور خود در پایتخت ، امتیاز اصلی بولینگ را در کنار آکسار پاتل هدایت کرد ، خصوصاً پس از آن که آمیت میشرا ، چرخنده چرخ ، در میانه فصل به دلیل آسیب دیدگی اخراج شد.

R. Ashwin 15 بازی برای این امتیاز بازی کرد و 13 ویکت گرفت و در یک زمان با صرفه جویی مناسب 7.66 مایل بولینگ کرد.

بالا رفته

اشوین با تعداد محدودی به عنوان بخشی از تیم هند انتخاب نشده است ، اما بخشی جدایی ناپذیر از تیم آزمون است. اولین مسابقه از این چهار تست از 17 دسامبر در آدلاید در کانون توجهات برگزار می شود. مسابقه دوم آزمون بوکس روز است که از 26 تا 30 دسامبر در زمین کریکت ملبورن برگزار می شود.

آزمون سوم 7 ژانویه در سیدنی و آزمون چهارم و نهایی 15 ژانویه در بریزبن آغاز می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله