“رانش بارسلونا” ، لیونل مسی ناامید است که رونالد کومان هنوز را متقاعد کرد


لیونل مسی تقریباً قابل شناسایی نبود و بارسلونا نیز به عنوان یک شکست نادر از “دوومیدانی” مادرید ، شک و تردیدهای بیشتری را در جهت پروژه رونالد کومان ایجاد کرد. دوومیدانی ها از سال 2010 بارسا را ​​در لیگ شکست نداده اند. پیروزی یک بر صفر آنها در واندا مترو به موقع تأیید کرد که آنها رقیب هستند و شاید هم اکنون برای فتح لالیگا مورد علاقه باشند. برای بارسا که در جایگاه دوازدهم قرار گرفت ، اگرچه با یک بازی دو در برابر برخی از آنها بالاتر ، ضربه مستقیم لیگ سوم در هشت بازی به دلیل آسیب دیدگی رباط زانو به جرارد پیکه بود ، باعث کومان فقط یک مدافع باقی مانده است.

بوق تجاری

اما شاید نگران کننده تر این حس باشد که به نظر می رسد “بارسلونا” کمان متوقف شده است ، فاقد هویت مشخص یا اشتیاق جدید ، و همانطور که انتظار می رود پس از انتصاب مربی جدید.

كمان روز شنبه گفت: “مثل هر مربی ، من هم مسئولیت دارم.” “ما باید نتایج را بهبود ببخشیم. ما باید دفاع و حمله را بهبود ببخشیم و بعد از آن دیگر کار دیگری نمی توانم انجام دهم.”

تقریباً یک سال پیش ، ارنستو والورده در نیم فصل با یک تیم بالای جدول اخراج شد ، هم واکنش تندی نسبت به نمایش های ناموفق داشت و هم تاخیر پس از ناکامی تاریخی لیگ قهرمانان.

جایگزین وی Quique Setien با رویکردی خالصانه روبرو شد که قرار است با DNA بارسا مطابقت داشته باشد و برای مدتی نشانه هایی از آن وجود داشت ، فقط برای رسیدن به نتیجه و شکاف دیگر اجتناب ناپذیر است.

اما چهار ماه اول کومان نه عمل گرایی را برای به دست آوردن نتایج به ارمغان آورد و نه تخیلاتی برای تحمیل سبکی که بر رقبا مسلط باشد یا ناملایمات را تحمل کند.

بعداً دو و میدانی چند موقعیت را به دست آورد ، اما فشار هرگز پایین نیامد و هرچه بارسا گل تساوی را دنبال می كرد ، ناامیدتر می شدند ، فقدان برنامه – یا حداقل اعتقاد آنها به یك – آشكارتر می شد.

در نتیجه ، به نظر می رسد که فصل از قبل برای دوره انتقالی مقدر شده است ، حتی اگر در ترکیب اصلی “بارسلونا” برابر “اتلتیکو” فقط دو بازیکن جدید و فقط سه بازیکن زیر 25 سال حضور داشته باشند.

کومان در صندلی داغ

کومان ممکن است مسئول تعمیرات باشد ، اما کدام تیم در جهان جایی برای افرادی مانند مسی ، آنتوان گریزمان ، عثمان دمبله ، فرانکی دی یونگ ، جوردی آلبا ، پیکه و مارک آندره تر اشتگن پیدا نمی کند؟

البته نگاه اجمالی به آینده وجود داشت ، همانطور که پدرو که مقابل “دو و میدانی” شروع کرد و سرگینا دست و فرانسیسکو ترینکوا که به میدان آمدند.

شکل گیری جدیدی وجود داشت ، انتقال به 4-2-3-1 ، جایی که دی یونگ محوری بود ، و گریزمان و مسی با تمرکز بیشتر بازی می کردند.

با این حال ، تغییر به تعهد و رهبری نیاز دارد و یکی از بزرگترین مشکلات کمان رانش کاپیتان او است.

هنگامی که در نیمه اول مسی روی خط دفاعی اتلتیکو روی پاس آلبا به پایان رسید ، همانطور که بارها این کار را انجام داده بود ، انتظار می رفت که او حتی از زاویه حاد از کنار جان اوبلاک استفاده کند.

در عوض ، او مردد بود و به دنبال پاس در داخل بود تا قبل از این که پایان رام شده به دست دروازه بان برسد.

مسی تمام وقت در میان تعدادی از بازیکنان بزرگسال بود که می توانستند مسئولیت مسئولیت های تیم را در رسانه ها پس از بازی بپذیرند ، اما به جای پدرو 17 ساله مقابل دوربین ، درست همانطور که Dest پس از باخت در ماه گذشته به رئال مادرید گفت.

تلاش های مسی در زمین بی چون و چرا است ، اما او همچنین به نظر می رسد بیشتر مشغول بازی در بارسلونا است و به نظر می رسد که دیگر سرگرم کننده از بین رفته است و از آنجا که تلاش ناموفق برای جدایی سر و صدا شده ، سر و صدا از دست رفته است.

یک جوان 33 ساله ناامید روز چهارشنبه هنگام مصاحبه با خبرنگاران در مورد رابطه خود با گریزمان ، پس از پرواز 15 ساعته پرواز از پرو ، روز چهارشنبه گفت: “من از اینکه در هر چیزی در این باشگاه اتفاق می افتد خسته شده ام.”

بالا رفته

اگر کومان به مسی الهام نگیرد ، شاید شخص دیگری در ماه ژانویه رئیس باشگاه جدیدی به باشگاه بدهد ، این می تواند به معنای یک مربی جدید بلافاصله یا تابستان سال آینده باشد که مسی می تواند به طور رایگان ترک کند.

هر تغییر شوک های جدیدی به همراه خواهد داشت. انتقال کومان ممکن است اولین مورد باشد.

مباحث ذکر شده در این مقاله