رئیس BCCI سوروف گنگولی فاش کرد که وی در چهار ماه و نیم گذشته 22 آزمایش COVID-19 را پشت سر گذاشته است


روز سه شنبه ، رئیس BCCI و کاپیتان سابق هند سوروف گنگولی گفت که طی چهار ماه و نیم گذشته او 22 آزمایش را در COVID-19 گذرانده است ، و سعی دارد از تعهدات حرفه ای خود در میان یک بیماری همه گیر خشن استفاده کند. گانگولی از اواسط سپتامبر تا اوایل نوامبر مشغول برگزاری لیگ برتر هند در امارات بود. گنگولی گفت: “من باید به شما بگویم که در چهار ماه و نیم گذشته 22 تست را گذرانده ام و هیچگاه مثبت نبوده ام.

بوق تجاری

“… من نزد والدین مسن خود می مانم ، به دبی سفر کردم ، و در ابتدا بسیار نگران شدم ، و نه تنها برای من بلکه برای جامعه ، شما نمی خواهید آن را به شخص دیگری گسترش دهید زیرا مردم به دنبال شما هستند.” ، – وی در طی یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی ، جایی که او سفیر مارک Livinguard AG بود ، یک مارک از فن آوری های بهداشتی ، اضافه کرد.

رئیس هیئت مدیره همچنین در مورد تورم تورم ملی تیم استرالیا صحبت کرد که دوره قرنطینه خود را روز سه شنبه در سیدنی پایان داد.

تور استرالیا در اولین ODI در تاریخ 27 نوامبر در زمین کریکت در سیدنی آغاز می شود.

“… بازیکنان با لباس متحدالشکل و یکنواخت ، در استرالیا نیز موارد COVID زیاد نیست ، مرزها برای مدتی بسته شده اند … آنها هنوز هم در سفرهای بین المللی بسیار بسیار پرتنش هستند ، شما باید 14 روز قرنطینه سخت انجام دهید ، بنابراین پسران آماده بیرون رفتن در زمین هستند “، رئیس BCCI گفت.

گانگولی گفت که به تیم BCCI خود برای موفقیت در اجرای IPL بسیار افتخار می کند ، که امیدوار است برای نسخه بعدی به هند بازگردد. امسال این رویداد به دلیل همه گیری خشونت آمیز به امارات متحده عربی موکول شد.

وی گفت: “ما حدود 400 نفر در بیوسیكل داریم ، 30-40 هزار آزمایش در طی دو ماه و نیم برای اطمینان از سلامت و سلامت همه انجام شد.”

وی گفت: “… این یک تورنمنت برای هند است. مردم در مورد موفقیت IPL صحبت کردند ، من به همه آنها گفتم که شما باید در هند باشید تا ببینید IPL برای هند چیست.”

گنگولا در مورد ازسرگیری کریکت بین المللی و داخلی در این کشور گفت که انگشتان خود را فشار می دهد.

وی گفت: “فصل داخلی ما خیلی زود آغاز می شود. انگلیس در چهار مسابقه آزمایشی تور هند ، سه ODI و پنج T20 را تجربه می کند ، داشتن طرف دو طرفه بسیار ساده تر است زیرا تعداد افراد کمتر است.”

بالا رفته

وی گفت: “وقتی صحبت از 8 تیم ، 9 تیم ، 10 تیم می شود ، کمی پیچیده تر می شود … ما باید به ارزیابی وضعیت ادامه دهیم … بسیاری از مردم در مورد موج دوم صحبت می کنند”.

وی گفت: “من در بمبئی و دهلی شنیدم كه تعداد آنها افزایش یافته است ، بنابراین باید مراقب باشیم و مطمئن شویم كه همه چیز مرتب است ، بنابراین ما این موضوع را زیر نظر خواهیم گرفت.”

مباحث ذکر شده در این مقاله