دیگو مارادونا پس از جراحی مغز در حال پیشرفت است


دکتر وی روز دوشنبه گفت ، فوتبال عالی آرژانتینی دیگو مارادونا پس از جراحی مغز بر روی لخته خون به خوبی در حال پیشرفت است و ممکن است این هفته ترخیص شود سه شنبه گذشته ، مارادونا 60 ساله تحت عمل جراحی برداشتن لخته بین مغز و جمجمه خود قرار گرفت. لئوپولد لوک به خبرنگاران گفت: “دیگو قرار است برود و ما در حال ارزیابی ترخیص هستیم که ممکن است فردا یا شاید چهارشنبه باشد ، ما باید پارامترهای بالینی را بررسی کنیم ، اما پیشرفت بسیار خوبی است.” مارادونا ، که دو هفته پیش در حالی که یکی از محافظانش علائم ویروس کرونا را نشان داد ، به انزوا رفت ، در یک حضور کوتاه در 30 اکتبر در جشن 60 سالگرد در ورزشگاه Gymnasium-and-Esgrim – تیم “نمونه های” آرژانتین ، به نظر می رسید بیمار که او آموزش می دهد.

بوق تجاری

به نظر می رسید راه رفتن برای او دشوار است و او برای تماشای مسابقه در کنار خود معلق نبود.

روز دوشنبه بعد ، او به بیمارستانی در لا پلاتا ، جایی که باشگاه واقع شده است ، منتقل شد و از علائم کم خونی و کم آبی رنج می برد.

آزمایش ها لخته خون را نشان داد و پس از آن مارادونا به یک کلینیک تخصصی در پایتخت منتقل شد.

او از زمان جراحی پیشرفت کرده است ، اگرچه لوک روز پنجشنبه گفت که مارادونا تحت درمان فشرده و داروهای آرامبخش با علائم ترک است. این درمان از روز دوشنبه شروع به مقیاس بندی کرد.

لوک همچنین شایعه ای را که مطبوعات محلی در مورد حضور یک بیمار Covid-19 در کلینیک نقل کرده از دست داد.

وی گفت: “كووید همه جا است ، هیچ كاری در اینجا نیست كه جای دیگری نباشد و مراقبت ها و پروتكل ها به كمال دنبال می شوند.”

لوک همچنین از مشخص کردن محل بهبودی مارادونا پس از ترخیص اجتناب کرد.

وی گفت: “ما در مورد این موضوعات بحث خواهیم كرد ، وقت آنكه وقت آن فرا برسد ، آنها را با خانواده در میان خواهیم گذاشت. همه ما توافق داریم كه با دیگو پیش برویم.”

مارادونا به دلیل سو serious مصرف مواد مخدر و الکل در 20 سال گذشته سه بار در بیمارستان بستری شده است – دو مورد ممکن است کشنده باشد.

اکنون مارادونا که از مصرف مواد مخدر محروم است ، هنوز به الکل اعتیاد دارد.

هفته گذشته ، دکتر وی گفت که این ستاره فوتبال به درمان طولانی مدت در کلینیکی با تخصص های غیر از درمان فعلی نیاز دارد.

بالا رفته

دختران مارادونا ، دالما ، یوانینا و جانا ، روزانه در کلینیک به وی مراجعه می کنند.

پسر بزرگ وی ، دیه گو جونیور ، که در ایتالیا زندگی می کند ، پنجشنبه گذشته در شبکه های اجتماعی گزارش داد که آزمایش مثبتی برای Covid-19 انجام داده است و بنابراین نمی تواند به بوینس آیرس سفر کند.

مباحث ذکر شده در این مقاله