دیوید وارنر با توپ در مقابل راویندرا جادجا در جریان بازی DC-CSK جشن می گیرد. نگاه کن

تماشا کنید: دیوید وارنر در حال جشن گرفتن شمشیر در مقابل راویندرا جادجا در جریان بازی DC-CSK

دیوید وارنر (R) در طول بازی DC-CSK با یک “جشن توپ” راویندرا جادجا را مسخره می کند.© توییتر

چنای سوپر کینگز روز شنبه در ورزشگاه آرون جایتلی، دهلی کپیتالز را با 77 دوش شکست داد تا به مرحله پلی آف لیگ برتر هند دست یابد. CSK 14 بازی خود در لیگ را با 17 امتیاز به پایان رساند که برای قرار گرفتن در رده چهارم پایانی کافی بود. اولین ضربه زدن، 87 افتتاحیه دوون کانوی از تنها 51 توپ و تاول 79 روتوراج گایکواد از 50 اور باعث شد که CSK امتیاز 223 برای 3 را کسب کند. اینینگ های کانوی شامل 11 حریف چهار و سه شش می شد، در حالی که گایکواد به غیر از سه مرز، 141 ضربه را در جایگاه افتتاحیه به ثمر رساند. در پاسخ، دی سی تنها 146 توپ را برای 9 توپ به دست آورد که 86 توپ از 58 توپ دروازه بان دیوید وارنر تنها امتیاز نجات بود.

در طول مسابقه، تعامل سرگرم کننده ای بین Ravindra Jadeja، بازیکن همه جانبه CSK و کاپیتان DC Warner وجود داشت. این حادثه در سومین توپ اوور پنجم زمانی رخ داد که وارنر یک تحویل دیپک چهار را به کاور اشتباه داد. معین علی برای دیدن زنده ماندن ستاره استرالیایی، در قسمت غیر ضربه ای استامپ را از دست داد.

اخطار داد، سپس با وقاحت از چین بیرون آمد تا آجینکیا رهانه را اذیت کند. بازیکن CSK همچنین سعی کرد به استامپ ضربه بزند، او نیز مانند موهان شکست خورد، با این حال وارنر به اندازه کافی سریع بود تا به چین برسد. سرگرمی به همین جا ختم نشد زیرا وارنر دوباره از چین بیرون آمد، این بار برای اذیت کردن Jadeja، که تهدید کرد توپ را روی کنده ها پرتاب خواهد کرد.

در آن زمان بود که وارنر جشنی شبیه به توپ مانند جودا گرفت. به قدری خوب توسط بت زن استرالیایی اجرا شد که جادجا نیز تحت تأثیر قرار گرفت و او با لبخند پاسخ داد.

اینجا را ببین:

دی سی کمپین را با 10 امتیاز به پایان رساند و باید تا یکشنبه منتظر بماند تا بفهمد بسته به نتیجه سانرایزرز حیدرآباد در رده آخر قرار گرفته است یا آخر.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله