دیدن موسیقی هندی ترکیبی از Punjabi RnB با ضرب های هیپ هاپ بسیار خوب است: Rishi Rich – موسیقی

ریشی ریچ ، تهیه کننده و آهنگساز موسیقی انگلیسی-هندی به خاطر تبلیغ موسیقی پنجابی در صحنه بین المللی مشهور است. همچنین ریچ تعدادی آهنگ در بالیوود ساخت. با ترکیباتی مانند Bhaare Bazaar (Namaste England؛ 2018) و Doori (Gully Boy؛ 2019) ، او جایگاهی در صنعت موسیقی ایجاد کرده است. او همچنین در خوانندگی بریتانیایی در تعدادی از آهنگ ها با جی شان خواننده همکاری کرده است و اخیراً آنها آهنگ جدیدی به نام نخره نیز منتشر کردند.

“هیچ چیز بین ما و جی تغییر نکرده است به جز اینکه ما اکنون در مناطق مختلف جهان زندگی می کنیم. همانطور که همیشه می گویم ، یک بار با یک هنرمند این جادو را داشته باشید ، هرگز از بین نمی رود. او فقط قویتر می شود. ” ریچ اضافه می کند که اتصال مجدد با شان تجربه بسیار خوبی بود. “بعد از این همه سال کار دوباره با جی فوق العاده بود. گویی هرگز از استودیو خارج نشده ایم. این همیشه سرگرم کننده و هیجان انگیز است زیرا ما کاملاً به یکدیگر نزدیک می شویم و در استودیو این شیمی جادویی را داریم ، “او می گوید.

https://www.youtube.com/watch؟v=mhV56U_eBok

این آهنگساز-تهیه کننده حدود سه دهه است که در صنعت موسیقی کار می کند و در طول آن تغییرات زیادی را تجربه کرده است. “صنعت برای همیشه تغییر می کند. ما تمرکز بسیار بیشتری بر روی سیستم عاملهای جریانی داریم و سطح تعامل با طرفداران اکنون بسیار گسترده است. هم مخاطبان و هم هنرمندان از طریق شبکه های اجتماعی و بسترهای موسیقی برای یکدیگر قابل دسترسی هستند. ریچ می گوید تماشای همه چیز در حال پیشرفت خوب است.

این امر همچنین به این واقعیت کمک می کند که موسیقی پنجابی در سراسر جهان محبوب شده است. و او می گوید که هرگز آهنگ ها را ریمیکس نکرده است ، بلکه همیشه با ترکیب ریتم ها ملودی های اصلی را خلق کرده است. وی می افزاید: “من همیشه آهنگهای اصلی ساخته ام که Punjabi RnB را با هیپ هاپ ترکیب می کند و ترکیبی از فرهنگ ها و اصوات مختلف را ایجاد می کند. خوشایند است که موسیقی در هند در حال برداشتن موسیقی است و اکنون ، برخی نیز از موسیقی اصلی عالی پشتیبانی می کنند. “

ریچ اضافه می کند که کار در هنگام قفل کردن یک تجربه منحصر به فرد بود ، اما کار سختی نیست. “دیدن خانواده ها سخت بود ، اما صادقانه بگویم ، من فقط روی کار و برچسب های عالی تمرکز داشتم. کار روی موسیقی هرگز نباید سخت باشد. لذت بردن از همکاری با جی در Zoom و FaceTime ، به اشتراک گذاشتن ایده ها ، مفاهیم و خاطرات. ساختار واقعی آهنگ قبل از همه گیری انجام شده بود ، بنابراین ما فقط مجبور شدیم آخرین اقدامات را انجام دهیم و میکس کنیم و البته ویدیو را هم انجام دهیم. ”