در کیک تولد ویرات کهلی که توسط کاپیتان RCB آغشته شد ، تیم آن را “به اندازه پشم پنبه او ویرانگر” می نامد. عکس را ببینید

روز تولد ویرات کهلی: این کیک توسط کاپیتان RCB آغشته می شود ، تیم او را صدا می کند

آرزوهای تولدت مبارک ویرات کولی: کاپیتان RCB قصد دارد عنوان دختر IPL خود را بدست آورد© BCCI / IPL


Royal Challengers Bangalore (RCB) با انتشار توییتر تولد کاپیتان ویرات کولی را تبریک گفت. کاپیتان هندی که اکنون در امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) برای میزبانی لیگ برتر هند (IPL) 2020 به سر می برد ، روز پنجشنبه 32 ساله شد. RCB در توییتر دو عکس از کوهلی هنگام قطع یک پای و قربانی شدن در نبرد منتشر کرد. عنوان این پیام بود: “همانطور که همه چیز با پایان آن آغاز شد ، تولد کاپیتان کهلی به اندازه پشم پنبه او ویرانگر بود!ImVkohli #PlayBold #WeAreChalenger #HappyBirthdayViratKohli.”

بوق تجاری

آرزوها همچنین از هم تیمی های فعلی و سابق و حتی رقبای IPL Eliminator SunRisers حیدرآباد به کاپیتان RCB و تیم هند آمد.

RCB با کسب 14 امتیاز از 14 مسابقه ، لیگ IPL 2020 را در مکان چهارم به پایان رساند. آنها هفت بازی را بردند و هفت بازی را باختند. روز جمعه در ورزشگاه شیخ زاید در ابوظبی به مصاف SRH می روند. پایتخت های دهلی (پنجشنبه) در مرحله مقدماتی پنجشنبه به مصاف سرخپوشان بمبئی (میشیگان) رفت.

در این فصل RCB و SRH دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند. در مسابقه 3 RCB 10 برد کسب کرد ، Devdut Podykal به نیم قرن رسید و یوزوندرا چاهال سه اخراج را اعلام کرد.

بالا رفته

SRH در مسابقه 52 با پنج گل پیروز شد. برترین های Uridhiman Sakha 39 شوت با 32 گل به ثمر رساند و Sandip Sharma دو ویکت ثبت کرد.

کوهلی کارزار را بد شروع کرد ، اما خیلی زود موقعیت خود را پیدا کرد. در 14 مسابقه او 460 دوش به دست آورد ، سطح اعتصاب 122.01 بود. وی در حال حاضر پنجمین مسابقه نارنجی کلاه است. تعداد شمارش او شامل 23 چهار و 11 شش است و او همچنین سه پنجاه رسم کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله