در مورد موضوع بازنشستگی ام اس دونی، توییت عرفان پاتان همه ما هستیم

تصویر فایل MS Dhoni© BCCI/IPL

چنای سوپر کینگز به رهبری ام اس دهنی عملکرد تیمی فوق العاده ای برای شکست هاردیک پاندیا به رهبری گجرات تیتانز ارائه کرد و اولین تیمی شد که به فینال IPL 2023 راه یافت. لحظه ای احساسی برای هواداران CSK در استادیوم MA Chidambaram بود. آخرین بازی خانگی فصل فینال در احمدآباد برگزار می شود. با هر بازی، گمانه زنی ها در مورد اینکه آیا این آخرین IPL MS Dhoni است یا نه قوی تر می شود. این بازیکن 41 ساله همچنان قوی است اما گزارش ها و چندین بازیکن سابق هندی گفته اند که دونی ممکن است دیگر بازی نکند.

دیوانگی پس از پایان بازی قابل مشاهده بود زیرا تشویق های بلند آنها باعث شد مفسر IPL هارشا بوگل و ام اس دهنی قبل از ادامه کار مکث کنند. فقط یک سوال در ذهن هر هوادار وجود داشت: آخرین بازی دانی در چپاوکا یا نه؟

عرفان پاتان، بازیکن هندی همه کاره، پیشنهادی نجیب داشت. او در توییتی نوشت: “طبق قوانین تاثیرگذار، امیدوارم این آخرین حضور دانی در Chepauk نباشد…”

چنای سوپر کینگز یک تیم انعطاف پذیر جاینت گجرات را با 15 ران روی سطح چسبنده رام کرد تا به دهمین فینال IPL خود در روز سه شنبه برسد و روند قابل توجه خود را در مسابقات افزایش دهد. پس از اینکه هاردیک پاندیا خفاش را انتخاب کرد، CSK به خوبی توانست در یک زمین آهسته در Qualifier 1 به 172 برای 7 برسد.

با توجه به شرایط، ثابت شد که بسیار بیشتر از یک مجموع رقابتی است زیرا گجرات تایتانز یک روز تعطیلی نادر داشت تا با 157 در 20 اور به پایان برسد. رشید خان با 16 توپ 30 تایتان هواداران CSK را عصبی کرد، اما این برای تایتان ها کافی نبود.

با این حال، مدافع عنوان قهرمانی روز جمعه شانس دیگری برای رسیدن به دومین فینال متوالی در دومین دیدار مقدماتی خواهد داشت.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله