در آستانه تور استرالیا ، راوی شاستری می گوید: “بازگشت به کار عالی است.” عکس را ببینید

می گوید راوی شسترا

راوی شستری تصاویری از یک جلسه آموزشی در سیدنی را منتشر کرد.© توییتر


سرمربی تیم کریکت هند راوی شاسترا روز چهارشنبه گفت که بازگشت به کار عالی بود زیرا ویرات کولی پیش از این دیدار مقابل استرالیا تمرین می کرد. هند و استرالیا قصد دارند در سه آزمایش ODI ، سه T20I و چهار آزمایش ، شاخ ها را در برابر یکدیگر محکم کنند. Shastri عکس ها را به همراه هاردیک پاندیا ، شیخار دوان و شاردول تاکور ارسال کرد و وی این پست را به شرح زیر فراخوانی کرد: “بازگشت به کار عالی است – با @ hardikpandya7 @ SDhawan25 ،imShard ، #TeamIndia #AUSvIND.

بوق تجاری

هند و استرالیا ابتدا در ODI و T20I شاخ های یکدیگر را برطرف می کنند و سپس هر دو طرف تمرکز خود را به طولانی ترین قالب بازی تغییر می دهند.

کوهلی فقط در یک تست مقابل استرالیا بازی خواهد کرد و پس از دریافت مرخصی پدری از شورای کنترل کریکت هند (BCCI) به خانه می رود.

در روز سه شنبه ، تیم هندی در حالی که کوهلی ویدئویی از ضربه او با توپ قرمز ارسال کرد ، آماده سازی این سری آزمون را آغاز کرد. فیلدرها در مسابقات آزمایشی به عنوان موقعیت های میدان مستقر می شدند و طرفی که کوهلی هدایت آن را بر عهده داشت از این مسابقه به عنوان انگیزه استفاده می کردند تا سنگی را روی سنگ تمام نگذارند تا آماده شود مانند میچل استارک ، جاش هازلوود و پت کامینز.

تیم هندی از هر سه قالب هفته گذشته وارد استرالیا شد و اکنون هر بازیکن جلسات شبکه خود را برای آمادگی کامل آغاز کرده است.

طی سری 19-19 2018 ، هند موفق شد اولین پیروزی خود را در یک سری آزمایشات در خاک استرالیا به ثبت برساند. تیم تحت هدایت کهلی سرانجام 2-1 این سری را برد و حالا آنها دوست دارند جام مرزی “هاواسکار” را حفظ کنند.

بالا رفته

اولین تست بین هند و استرالیا از 17 دسامبر در آدلاید اول آغاز می شود و این مسابقه یک مسابقه شبانه روزی است.

این سری چهار مسابقه بخشی از مسابقات جهانی (WTC) خواهد بود. هند و استرالیا در رده های اول جدول رده بندی WTC قرار دارند.

مباحث ذکر شده در این مقاله