دانیل مدودف بر میلوس راونیچ پیروز می شود تا به فینال استاد پاریس برسد


سومین دانیل مدودف روز شنبه از میلوس راونیچ عبور کرد و در مسابقات مسترز پاریس به اولین فینال فصل رسید ، جایی که رافائل نادال یا الکساندر زورف با او مخالف خواهند بود. روس با یک سرویس بزرگ رائونیک با نتیجه 6 بر 4 ، 7 بر 6 (7/4) برای سومین پیروزی در همین تعداد دیدار با کانادایی به پیروزی رسید. مدودف 24 ساله که سال گذشته هم سین سیناتی و هم قهرمان مستر شانگهای را از آن خود کرد ، به دنبال هشتمین عنوان شغلی خود است. وی گفت: “اولین ست عالی بود ، من فکر می کنم او فقط یک یا دو امتیاز از خدمت من را کسب کرده باشد.” “ست دوم سخت تر بود ، من مجبور شدم چند امتیاز استراحت را حفظ کنم. برای رسیدن به فینال بسیار هیجان زده شدم.”

بوق تجاری

تمام هفت موفقیت قبلی وی در مسابقات نیز در زمین های سخت بوده است.

نهال اصلی نادال که برای کسب عنوان دختران در Bercy Arena رقابت می کند ، اواخر روز شنبه میزبان Zvereva خواهد بود.

مدودف هرگز نادال را در سه مسابقه شکست نداده است و در برابر شکست زورف 5-1 سابقه دارد.

مدودف ، که بازگشت خیره کننده مقابل نادال در فینال US Open سال گذشته را از دست داد ، تأکید کرد: “من همیشه 50/50 می گیرم. دو بازیکن وجود دارد ، فقط یک نفر می تواند برنده شود. هرگز آسان نیست.”

پنجمین شماره جهانی یک جلسه مقدماتی سخت را برای یک وقت استراحت انجام داد ، زیرا هر دو با افت شدید مواجه شدند ، و فقط چهار امتیاز افتادند به اولین فرصت بازی بین خود.

این درام در پایان ست دوم اتفاق افتاد ، زیرا پس از اینکه Raonic سه امتیاز استراحت را برای برتری 5-3 از دست داد ، در بازی یازدهم ناکام ماند.

بالا رفته

اما مدودف نتوانست مسابقه را ارائه دهد ، زیرا راونیچ مجبور شد تایم بریک کند.

مدودف 4-0 پیش افتاد ، اما رائونیک ، نایب قهرمان سابق ویمبلدون ، این امتیاز را به 5-4 برگرداند ، اما در اولین مسابقه خود با سقوط در زمین آزاد ، جایگاه آخر را بدست آورد.

مباحث ذکر شده در این مقاله