خیریه فرناندز منچستر یونایتد را به پیروزی 4-1 لیگ قهرمانان اروپا – فوتبال تحریک می کند

مارکوس راشفورد به دلیل فعالیت خود برای صرف وعده های غذایی رایگان در مدرسه برای دانش آموزان فقیر ، به یک قهرمان ملی در انگلیس تبدیل شده است.

روز سه شنبه در اولدترافورد ، ستاره منچستریونایتد ژستی خیرخواهانه از یک هم تیمی دریافت کرد.

برونو فرناندز پیش از این در لیگ قهرمانان اروپا دو گل زودهنگام به بساك شهیر استانبول زده بود كه پس از خطا روی راشفورد ، از روی نقطه پنالتی به او هت تریک كرد – گل اول یونایتد.

در عوض ، فرناندز مسئولیت ضربه “یک ضربه” را به راشفورد واگذار کرد ، که در راه پیروزی 4-1 به یونایتد منتقل شد.به نظر می رسد بازیکن ملی پوش پرتغالی مرد حرفی است.

فرناندز گفت: “مطمئناً ، هر بازیکن می خواهد هت تریک کند.” اما بعد از بازی (آخرین) در لیگ برتر ، من راشی را گفتم که بازی بعدی را انجام می دهد ، و بنابراین این را به خاطر آوردم.

فرناندز گفت که او همچنین می خواهد راشفورد شانس خود را برای تبدیل شدن به بهترین گلزن در این فصل بهبود بخشد. وی پس از پیروزی دیرهنگام مقابل پاری سن ژرمن و هت تریک در برابر لایپزیگ ، در مرحله گروهی 5 گل به ثمر رسانده است.

فرناندز گفت: “راشی یکی از بهترین گلزنان لیگ قهرمانان است ، بنابراین من فکر می کنم این برای اعتماد به نفس مهم خواهد بود.” “مهم نیست که چه کسی پنالتی را بزند ، مهمترین چیز امتیاز تیم است.”

یونایتد برای دومین بار از قهرمان ترکیه که سه هفته پیش با نتیجه 2 بر یک پیروزی غیرمنتظره ای را مقابل باشگاه انگلیسی در استانبول کسب کرد ، در معرض ناراحتی برای دومین بار قرار نگرفت ، که به لطف آن گروه H باز شد.

پس از انتقام ، یونایتد کنترل گروه را دوباره بدست آورد و به 9 امتیاز رسید – سه امتیاز بیشتر از PSG و لایپزیگ که روز سه شنبه نیز در خانه بازی کردند ، PSG با نتیجه 1-0 پیروز شد.

یونایتد هفته آینده در خانه پی اس جی به سر می برد و هنوز به دو بازی مقدماتی گروه نیاز است. تیم انگلیسی پس از پیروزی در پاری سن ژرمن حق جلوگیری از شکست را خواهد داشت.

فرناندز گفت: “موقعیت خوبی است ، اما ما نمی توانیم آرام باشیم.” دنیس توروک یک گل برای باسکاههیر ، تازه کار این مسابقه دفع کرد و در دقیقه 75 توپ را از روی نقطه پنالتی چرخاند تا اینکه دانیل جیمز پس از مصدومیت به یونایتد ، مقام چهارم را اضافه کند.

گلهای فرناندز در 17 دقیقه به صدا در آمد و کیفیت متضادی داشت.

اولین ضربه – در دقیقه نهم – یک ضربه قدرتمند و برجسته برای اولین بار از لبه زمین بود که با برخورد به محوطه جریمه ، توپ را با ضربه سر به سمت مدافع بازاخهیر در کرنر گرفت.

وقتی که فهمی مرت گونوک ، دروازه بان توپ را از روی دروازه ریخت ، ضربه دوم او از نزدیک وارد دروازه شد.

از زمان اولین حضور خود در یونایتد پس از انتقال ژانویه از اسپورتینگ به لیسبون ، فرناندز در 35 بازی 21 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است.

در 11 بازی اخیر ، بازی ساز پرتغالی 9 گل به ثمر رسانده است.

سرمربی یونایتد Ole Gunnar Solskyar از شدت مصدومیت مدافعان آرون ون بیساکی و ویکتور لیندلوف که به ترتیب با مشکلات مچ پا و کمر از بین رفته اند ، کاسته است.

سولسکر گفت: “امیدوارم که آنها برای آخر هفته آماده باشند.” “دیگر خطر کردن هیچ فایده ای نداشت.”