خرید جک پارکینگی مدل زومر اورجینال

جک پارکینگی زومر

جک پارکینگی زومر گروه SOMMER لطف شعب و نمایندگان خود در سراسر جهان فعال می باشد که گروهی موفق است و به گسترش خود ادامه می دهد. شرکت های گروه SOMMER زیاد هستند که متخصص برای فناوری اپراتور و رادیو، با فناوری‌های نوآورانه و طیفی از محصولات درجه یک که به طور مداوم در حال بهبود است. زومر راه حل های اتوماسیون اپراتور و رادیویی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد درهای گاراژ، دروازه ها، دروازه های ورودی و ساختمان ها را از طریق کنترل از راه دور باز و بسته کنید. یکی از محصولات جک پارکینگی زومر این شرکت جک پارکینگی زومر می باشد که برای دقت، کارایی و راحتی در باز کردن درب های پارکینگ تولید شده است.

شرکت زومر

شرکت زومر یکی از تولید کنندگان پیشرو اپراتورها و سیستم های کنترل از راه دور رادیویی در اروپا است. از محصولات این شرکت که دارای فناوری قابل اعتماد می باشد می توان به درب اتوماتیک پارکینگ، جک پارکینگی تک لنگه ، دو لنگه و ریلی، کرکره برقی و سایبان برقی اشاره کرد.

SOMMER برای کیفیت عالی و خدمات برجسته ارزش زیادی قائل است. به همین دلیل، محصولات تولیدی خود را منحصراً از طریق خرده فروشان متخصص به فروش می رساند. به این شرکت در سال 1995 گواهینامه ISO 9001 اعطا شد که نشان دهنده ی این موضوع است که برای زومر رضایت مشتری در اولویت قرار دارد. نقاط قوت گروه زومر کیفیت برجسته و خدمات درجه یک این برند است که همچنان در حال گسترش و پیشرفت می باشد.

زومر یک شرکت رقابتی بین المللی با نسبت صادرات حدود 80٪ است. به لطف شبکه فروش توسعه یافته این شرکت، محصولات گروه SOMMER را می توان در سراسر جهان خریداری کرد. صرف نظر از اینکه کجا هستید و قصد دارید درب کدام سازنده را خودکار کنید، SOMMER اپراتور مناسبی برای آن دارد. یکی از فروشندگان محصولات زومر در سراسر جهان، فروشگاه اینترنتی کیانسل است که محصولات با کیفیت این برند را در ایران به فروش می رساند.

اپراتور درب پارکینگ زومر

اپراتورهای زومر برای درب پارکینگ شما که سیستم اپراتور هوشمند است و برای شما حداکثر قابلیت اطمینان را به دنبال دارد. همه محصولات جک پارکینگی زومر مجهز به سیستم اپراتور موتور سیار هستند که توسط SOMMER توسعه یافته است. این باعث می شود که کارکرد آن ها به خصوص نرم و بادوام باشند. این امر اپراتورهای درب پارکینگ زومر را کاملاً بدون نیاز به تعمیر و نگهداری می کند.

مزایای محصولات زومر

کیفیت: زومر کیفیت را در تولید محصولات خود ارائه می دهد تا مشتریان از راحتی لذت ببرند. با اپراتور درب قابل اعتماد SOMMER، می توانید از دوام آن برای سال های آینده اطمینان داشته باشید. این به لطف کیفیت بالا و عملکرد آسان آن ها و همچنین مهارت دقیق و گواهینامه هایی است که دریافت کرده است. همچنین تنوع محصولات جک پارکینگی زومر به شما امکان می دهد با توجه به نیازتان، اپراتور یا جک پارکینگی مناسب را برای درب مورد نظر خود پیدا کنید. محصولات درب پارکینگ زومر در فواصل منظم توسط TÜV آزمایش و نظارت می شوند. آن ها همچنین با آخرین مقررات اروپایی در مورد ایمنی الکتریکی و سازگاری الکترومغناطیسی مطابقت دارند.

امنیت: امنیت مشتری مساله ای است که زومر را برای تولید محصولات با کیفیت تر هدایت می کند. ایمنی و پیشگیری از حوادث جزو بالاترین اولویت برای SOMMER هستند. محصولات زومر مجهز به فناوری قابل اعتماد و اثبات شده ای هستند که می توانید به آن اعتماد کنید. تشخیص خودکار مانع محافظت بهینه را تضمین می کند. اپراتور در صورت برخورد با مانع، معکوس می کند (بازگشت). این ویژگی تضمین می کند که افراد، حیوانات و وسایل نقلیه در بین درب پارکینگ گیر نکنند. سیستم منحصر به فرد آزادسازی اضطراری به درب گاراژ اجازه می دهد تا در هر موقعیتی درگیر و جدا شود. این امکان باز کردن و قفل دستی آسان را فراهم می کند. علاوه بر این مورد که فقط در محصولات SOMMER موجود است، درب پارکینگ شما نیز در هر موقعیتی در صورت قطع برق قفل می‌شود.

فن آوری: آنچه جک پارکینگی زومر را بسیار قدرتمند می کند، فناوری مبتکرانه در تولید آن است. تکنولوژی کنترل هوشمند این سیستم به طور مداوم نیروی مورد نیاز را خوانده و آن را با شرایط خارجی تطبیق می دهد. در نتیجه بالاترین سطح ایمنی را در برابر گیر کردن ارائه می دهد. این انطباق مداوم مقادیر درب به این معنی است که اپراتور یاد می گیرد که خود را به طور بهینه با درب شما تنظیم کند.

کیفیت تایید شده: محصولات اپراتور درب پارکینگ زومر مطابق با سخت ترین دستورالعمل ها آزمایش و تایید شده اند. شما می توانید مطمئن باشید که محصولات این برند دارای بالاترین کیفیت ساخت آلمان هستند. اپراتورهای درب پارکینگ SOMMER جزو تولید کنندگان معروف در زمینه جک پارکینگی است که دارای گواهینامه هستند.

استفاده جهانی با انواع درب: محصولات جک پارکینگی زومر برای درب های سکشنال یا سقفی، درب های رو به بالا، درب های تک لنگه و درب های جانبی مناسب هستند. از محصولات این برند در سراسر جهان استفاده می شود که این نشان دهنده ی قدرت این برند در تولید محصولات با کیفیت و با دوام جک پارکینگی است.

خرید انواع محصولات جک زومر

برای خرید محصولات زومر ابتدا اپراتور مناسب برای درب پارکینگ خود را پیدا کنید. برای این کار در ادامه شما را بیشتر راهنمایی میکنیم. اپراتور مناسب برای درب پارکینگ خود را در سه مرحله به آسانی پیدا کنید.

مرحله اول انتخاب نوع درب پارکینگ: در ابتدا لطفا نوع درب گاراژ خود را انتخاب نمایید.

درب سکشنال: درب از چندین پانل متصل تشکیل شده است که به سمت بالا باز می شود.

درب چرخان: درب پارکینگ را می توان با کشیدن یا فشار دادن به صورت افقی روی تخته پایه باز کرد. درب توسط یک بازوی اهرمی به صورت جانبی هدایت می شود.

درب بالا: همچنین به عنوان درب های متعادل، درب های سایبان یا درهای جمع شونده شناخته می شود. این درها به صورت جانبی در یک ریل عمود هدایت می شوند.

درب جانبی یا درب سکشنال با باز شدن جانبی: درب از پانل های جداگانه تشکیل شده است و با استفاده از غلتک هایی هدایت می شود که در یک مسیر متصل به کف و دیگری متصل به سقف هدایت می شوند.

درب دوبل لولایی: درب شامل دو بال است که به سمت بیرون باز می شود.

مرحله دوم اندازه ی درب پارکینگ: اندازه ی درب پارکینگ خود را در نظر بگیرید که شامل طول و عرض درب می باشد.

مرحله سوم انتخاب جک پارکینگ مناسب درب: در نهایت با توجه به مدل انتخاب شده برای درب پارکینگ و همچنین طول و عرض درب، باید جک پارکینگی مناسب که بتواند وزن درب شما را کنترل کند انتخاب نمایید.