حتی یک راهنمای واضح تر برای بیتلز موسیقی را پوشش می دهد

من با کاورهای بیتلز توسط همکارم راشل لوپز کاملاً اختلاف نظر دارم. او برخی از بهترین کاورهای آهنگ Fab Four و همچنین موارد بسیار جالب را نادیده می گیرد. در اینجا 10 مورد آورده شده است (تعداد بیشتری از آنها در لیست پخش خود دارم).

محتاطانه عزیز: گروه جری گارسیا. قسمت اصلی پروژه جانبی Grateful Dead – نسخه های زنده این آهنگ (که برای زمانی که انتظار می رود از گروهی با مردگان انتظار داشته باشد معمول است) ، شاید بهتر باشد که تلاش بیتلز و دیگران برای نجات Tee Farrow (نام کودک “Prudence” “؛ خواهر میا) از کلبه ای که در آن خاموش شد ، احتمالاً در طی یک اسید بد. این کلبه در آشرام در ریشیکش واقع شده بود.

سلام ، جود: ال کوپر و مایک بلومفیلد. ارگ ، شاخ و گیتار ، دو استاد. نوعی تحریف با “Dear Mr. Fantasy” (در ابتدای راه اندازی آخرین فیلم “انتقام جویان” ، “Endgame” محبوب شد) ، اما فقط آن را بهبود می بخشد.

من یک مویزم: یک دندان وحشتناک. گروه واقعاً قدیمی ، بزرگ در اروپا. و من جلد را به دلیل بسته شدن سری جدید “دیده بانان” پیدا کردم. سخت است.

تور روزانه: جیمی هندریکس. همانطور که چندین جلد نشان داده است ، این آهنگی بود برای بازی سخت. و جیمی همین کار را می کند. او همچنین گروه “Lonely Hearts Club” Sgt Pepper را منتشر کرد.

روز مسافر: جو روسا تقریباً مرده است. کاور خوب دیگر گروه Dead است. سرعت و بداهه نوازی آنها در اوج به کشته ها برمی گردد. و اسکات متزگر گیتاریست – در بالای بازی خود (یک پوشش روی Dead’s Jack Straw وجود دارد که در آن او ریف های Eleanor Rigby را فشار می دهد ، بنابراین برای شما یک اتصال بیتلز دیگر وجود دارد).

النور ریگبی: زمین نادر. آه بله! (و هرچه گیل اسکات-هرون بگوید ؛ آنها گروه خوبی هستند)

شما هرگز پول خود را به من نمی دهید: سارا وان. بین ملودی ، متن ترانه و صدای منحصر به فرد سارا وون واقعاً به یک ظرفیتی تبدیل می شود.

سلام ، جود: ویلسون پیکت. افسانه ها حاکی از آن است که پیکت متقاعد شده است که این آهنگ را گیتاریست جلسات هیپی Skydog (با موهایی تا رانهای خود) بنوازد که جرات چنین کاری را دارد. گیتار اسلاید آن را دور می کند. Skydog دواین آلمن بود.

خورشید می آید: نینا سیمون. بله ، دوباره

اوه عزیز بلا فلک و فلکتون. صدای بیتلز در بانجی چگونه است؟ از وایت بپرس

و کاورهای جو کاکر (بعضی فکر می کنند جلد “با کمی کمک از دوستانم” بهترین جلد بیتلز است) ، GD ، Deep Purple ، تینا ترنر ، “تخم های آسیب دیده به مغز” را ترک کردم.