جک گریلیش علیرغم سقوط انگلیس ، بازبینی های خوبی به دست آورد


عملکرد امیدوار کننده جک گریلیش برای انگلیس نقطه درخشان نادر بود ، زیرا تیم گرت ساوت گیت در دیدار روز یکشنبه لیگ ملت ها با نتیجه 2-0 مغلوب بلژیک شد که به این ترتیب شانس آنها برای صعود به مرحله حذفی پایان یافت. صفحه این هافبک 25 ساله به مخاطبان گسترده تری نشان داد که چرا دین اسمیت ، مدیر استون ویلا ، گفت که او پس از امضای قرارداد جدید برای این فصل ، آن را ایجاد می کند. ستایش Grealish برای جلب توجه مفید بود ، زیرا انگلیس برای اولین بار از سپتامبر 2018 شکست های رقابتی را متحمل شد ، که علامت سوال دیگری در مورد تغییر در ترکیب Southgate گذاشت.

بوق تجاری

حرکت این مربی از فرم 4-3-3 ، که در آن سه شیرها در هشت بازی در انتخابی یورو 2020 37 گل به ثمر رساندند ، 5-2-3 در پنج بازی لیگ ملت ها فقط 3 گل به ثمر رساند.

ساوت گیت بعد از اولین حضور گریلیش در یک مسابقه ، جلال و تمجید کرد.

ساوت گیت گفت: “من فقط فکر می کردم که او عالی است و باید از نحوه بازی اش هیجان زده شود.”

“امروز یک بازی عالی بود تا او را در آن سطح ببینم و من نمی توانم در مورد عملکرد او به اندازه کافی بالا صحبت کنم.”

گراهام رابرتز ، مدافع سابق تاتنهام گفت که عملکرد گریلیش او را به یاد هم تیمی سابق خود پل گاسکوئین می اندازد.

گری لاینکر ، ستاره دیگر اسبق اسپرز ، در توئیتر نوشت: “من عاشق تماشای جک گریلیش ، چنین فوتبالیست فوق العاده ای هستم.”

سخنرانی گلیش از خارج نیز ستایش کرد. ستاره سابق آرسنال موناکو ، سسک فابرگاس در توییتر خود تصحیح کرد: “شخصیت برجسته جک گریلیش (با یک بار تشویق).”

رسانه های انگلیسی نتایج مثبت گلیش را با عملکرد کلی تیم انگلیسی مقایسه کردند که فاقد جرقه است و هری کین مهاجم چند موقعیت گل به دست آورد.

بالا رفته

تایمز گفت: “در یک شب هوشیار برای انگلستان ، در هنگام عصر ، وقتی که آنها اهمیت بیماری های بالینی را به آنها یادآوری کردند و بیشتر بلژیک یک درس کنترل داشت ، فقط یک عنصر برجسته وجود داشت – بی باکی Grelish ،”

“در نیمه دوم یک لحظه وجود داشت و در انگلیس دومین بهترین که Grealish خاطرات پل گاسکوئین را برانگیخت.”

مباحث ذکر شده در این مقاله