تیم هند وارد استرالیا شده است ، BCCI در حال ارسال عکس بازیکنان به همراه خانواده آنها است. عکس را ببینید


کریکت های هند روز پنجشنبه برای سفر آتی در استرالیا ، که شامل سه تیم یک روزه بین المللی ، سه بیست و 20 مسابقه بین المللی و چهار مسابقه آزمایشی است ، در سیدنی فرود آمدند. هیئت کنترل کریکت هند (BCCI) در توییتر خود تصاویر بازیکنانی را که به استرالیا می رسند به اشتراک می گذارد. “هواپیمای دبی سیدنی سلام ، استرالیا! # تیم هند اینجاست” ، این عکسها در توییتر منتشر شده است. BCCI همچنین عکسهایی از بازیکنان را بهمراه خانواده هایشان که به سیدنی رسیده اند ، ارسال کرد ، جایی که همه کریکت ها قرنطینه اجباری 14 روزه را گذرانده اند. “ما تیم نوپایان خود را داریم که به ما کمک می کند از قرنطینه عبور کنیم. #TeamIndia #AUSvIND” عکس ها در اینستاگرام منتشر شد.

بوق تجاری

روز چهارشنبه ، BCCI پیش از عزیمت آنها از دبی ، یک گروه هندی را توییت کرد.

همه بازیکنان در کیت های PPE و ماسک های مسافرتی جداگانه در میان همه گیر ویروس کرونا مشاهده شدند.

تور دو ماهه با سریال ODI از 27 نوامبر آغاز می شود.

در یک سری آزمایشات با چهار مسابقه ، هند برای اولین بار در روز در خارج از کشور بازی می کند. آدلاید اوال یک آزمایش شبانه روزی انجام می دهد.

ایشانت شارما ، متخصص آزمایش هندی ، که در حال بهبودی از آسیب دیدگی است ، تنها پس از اثبات شایستگی در آکادمی ملی کریکت ، تیم را دوباره پر خواهد کرد.

روهیت شارما که اخیراً هندی های بمبئی را به عنوان پنجمین رکورد هند در هند هدایت کرد ، در قسمت محدودی از تور استرالیا استراحت کرد.

روهیت در لیگ T20 در مراحل لیگ از ناحیه همسترینگ آسیب دید و در ابتدا از دور مسابقات کنار گذاشته شد ، اما در اعلامیه تیم اصلاح شده هیئت مدیره او را به تیم آزمون اضافه کرد.

بالا رفته

اوریدیمان ساخا ، دروازه بان خواهر و برادر هند نیز در حال بهبودی از آسیب دیدگی در طی IPL 2020 است.

او با این تیم سفر کرد ، اما BCCI قبلاً گزارش داده بود که بعداً تماس با موجود بودن وی پذیرفته می شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله