توماس مولر خودش را در جنگ برای آلمان – فوتبال بازی می کند

عملکردهای الهام بخش توماس مولر در بایرن مونیخ باعث افزایش درخواست های بهبودی او به عنوان عضو تیم ملی آلمان شده است. مولر ممکن است در حالی که تیم آلمانی تلاش می کند در بهترین شکل زندگی طولانی خود باشد. ماه گذشته ، یوآخیم لو در لیگ ملت ها با نتیجه 6 بر صفر مغلوب اسپانیا شد – بزرگترین باخت به آلمان از سال 1931 تاکنون.

مولر تنها بازیکن بایرن است ، جدا از کاپیتان مانوئل نویر که تاکنون در هر بازی بوندس لیگا به میدان رفته است و روز شنبه دو گل به ثمر رساند تا بایرن با نتیجه 3 بر 3 مقابل لایپزیگ در اوج باشد.

وی در این فصل در 10 بازی لیگ شش گل و 5 پاس گل داده است. فقط رابرت لواندوفسکی بیشتر (12) برای بایرن گلزنی کرد.

عملکردهای مولر به الهام گرفتن بازیکنان جوان “باواریا” کمک می کند. به دلیل محدودیت ویروس کرونا در استادیوم های آلمان و هیچ هواداری وجود نداشت ، می توان مولر را توسط بازیکنانی مانند کینگسلی کومن ، لروی سانه و جمال موزیال 17 ساله به لایپزیگ فراخواند.

مولر همچنین در غیاب لواندوفسکی از پنالتی نیمکت نشین شد تا روز سه شنبه بایرن در اتلتیکو مادرید با تساوی یک بر یک مساوی کند. این یک بازی نبود که بایرن مغلوب آن شود – مدافع عنوان قهرمانی از صعود به دور بعدی مطمئن بودند – اما تعهد مولر همان ثابت بود.

دروازه بان سابق آلمان غربی ، بودا ایلگنر آخرین نفری بود که لئو را فراخواند که مولر 31 ساله را روز دوشنبه به یاد بیاورد وقتی به مجله کیکر گفت: “هر مربی چنین تیم حرفه ای را در تیم خود می خواهد ، همچنین هر بازیکن.”

لئو از زمان اعلام مارس 2019 مولر را انتخاب نکرده است که دیگر به قهرمانان جهانی مولر ، جروم بواتنگ و ماتس هملز اعتماد نمی کند. جایگزین های آنها هنوز تحت تأثیر قرار نگرفته اند.

پست مربیگری لئو پس از نمایش های ضعیف و نتایج ضعیف زیر سوال رفته است ، اما هفته گذشته وی از طرف فدراسیون فوتبال آلمان مورد حمایت قرار گرفت که گفته بود “باید بدون قید و شرط ادامه دهد”.

ایلگنر که به آلمان غربی کمک کرد تا جام جهانی را در سال 1990 بدست آورد ، گفت فدراسیون به دو دلیل لو را حفظ می کند: “در حال حاضر هیچ جایگزینی وجود ندارد و اینکه او زمانهای موفقی داشته و فراموش نمی شود.”

لئو هدایت 189 بازی را بر عهده داشت و تا جام جهانی 2022 قطر قرارداد امضا کرد.

پیش از این انترناسیونالیست های سابق مانند باستین شواین اشتایگر و لوتار ماتئوس خواستار احیای مجدد لو در تیم های مولر ، هوملس و بواتنگ شده بودند.

روز شنبه ، دوباره از مولر در مورد بازگشت احتمالی او سوال شد.

“این سوال برای من بسیار بسیار دور است. وقفه بعدی بین المللی تا مارس نیست. من سعی می کنم برای رسیدن به اهداف خود به تیمی که در زمین هستم کمک کنم. شما می توانید در مورد هر چیز دیگری تا آنجا که می خواهید بحث کنید. من ادامه خواهم داد ، و سپس خواهیم دید ، “مولر گفت.

وقتی از وی در مورد تصمیم فدراسیون برای ماندن با لو به عنوان مربی س askedال شد ، او دیپلماتیک بود.

مولر گفت: “فدراسیون تصمیمی اتخاذ کرده است ، بنابراین همه ما آلمانی ها باید در برابر این تصمیم بایستیم و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن مجدد آن انجام دهیم.”