تولدت مبارک گری كیرستن: یورو سینگ به آرزوی مربی پیروز جام جهانی ODI 2011 هند می رود.


روز دوشنبه ، هری کرستن 52 ساله شد و یوروژ سینگ در راس مربیان جام جهانی 2011 قرار گرفت. کرستن ، که مربی سابق تیم کریکت هند بود ، “مردان آبی پوش” را در جام جهانی 2011 به شهرت رساند. Eurorage در توییتر خود نوشت: “تولدت مبارکGary_Kirsten – بهترین مربی ای که تا به حال بازی کرده ایم! کسی که می دانست چگونه تیمی قدرتمند بسازد و بهترین بازیکنان را در پارک به نمایش بگذارد. امیدوارم که خوب باشید” و ایمن باشید سال جالبی در پیش است! “

بوق تجاری

سورش راینا ، نماینده سابق بین المللی هند نیز خواسته های خود را منتقل کرد. وی نوشت: “بهترین مربی و معلم ، تولدت را تبریک می گویمGary_Kirsten. باشد که برای همیشه درخشش و الهام بخش ما باشی. پیش رو یک روز و سال شگفت انگیز است.”

هر دو کریکت کریکت بخشی از تیم ملی هند بودند که در سال 2011 قهرمان جام جهانی شدند.

آنچه که طرفداران کریکت در روز تولد او گفتند:

قبل از آموزش ، کیرستن در دوران بازیگری خود نماینده آفریقای جنوبی بود. او در 101 مسابقه آزمون و 185 ODI برای Proteas بازی کرد ، معمولاً به عنوان اولین ضرب و شتم. وی به کار میدانی قابل اعتماد شهرت داشت. وی علاوه بر آموزش در هند ، مربیگری آفریقای جنوبی ، رویال چلنجرها بنگلور (RCB) و هوبارت هورکانس را نیز در کارنامه خود دارد.

در جریان فینال جام جهانی 2011 ، هند با شش ویکت در ورزشگاه وانکد در بمبئی سری لانکا را شکست داد. در هنگام جشن بعد از مسابقه Raina ، ویرات کولی و یوسف پاتان او را به اطراف زمین حمل کردند. وی پس از مسابقات دوره خود را به پایان رساند.

مباحث ذکر شده در این مقاله