“تجارب احساسی”: دادگاه کره جنوبی دستور داد غرامت بیانیه کریستیانو رونالدو را جبران کند


پس از آنکه کریستیانو رونالدو ، فوق ستاره یوونتوس در مسابقه نمایشگاهی طبق قول خود برگزار نشد ، به پروموتر کره جنوبی دستور داده شد تا به هواداران جبران کند. پنج بار برنده توپ سبز با وجود درخواست و عصبانیت 65000 تماشاگر از فروش جام جهانی سئول ، در ژوئیه گذشته 3-3 با تیم ستاره های K-League روی نیمکت ماند. استادیوم مروج مسابقات “Fasta” تبلیغاتی را با قول بازی در برابر مهاجم پرتغالی قرار داد ، دادگاه منطقه ای مرکزی سئول به Fasta دستور داد نیمی از قیمت بلیط و 50،000 وون (45 دلار آمریکا) اضافی را به عنوان غرامت به هر 162 شاکی که شکایت کرده اند ، برگرداند. مروج

بوق تجاری

بلیط ها – قیمت 30 تا 400 هزار برنده – در کمتر از سه دقیقه به فروش رسید ، سر و صدای پسری 35 ساله به همین اندازه بود.

به گزارش خبرگزاری کره جنوبی ، یونهاپ ، دادگاه گفت: “متهم در مقابل رونالدو ، که بازی را انجام می دهد ، تعهد قراردادی دارد.”

این گزارش افزود: هوادارانی که انتظار داشتند رونالدو بازی کند ، “یک تجربه احساسی را تجربه کردند.”

هیچ دستوری علیه رونالدو و یوونتوس نبود.

این حکم پس از محاکمه در یک شهرستان دیگر صادر شد که به Fasta دستور پرداخت غرامت به دو هوادار را داد که وی را به تبلیغات دروغ متهم کردند.

عصبانیت به دلیل کمبود این سوپراستار در بین عموم علاقه مندان به ورزش گسترش یافته و منجر به ظهور عبارت اینترنتی “مثل رونالدو رفتار کن” ، یعنی کسی که به قول های خود عمل نمی کند ، شود.

بالا رفته

لیگ کی یوونتوس را به “تقلب” متهم کرد و خواستار عذرخواهی شد و یک هوادار برای مقابله با قهرمان خود به سوئد پرواز کرد.

یوونتوس که در یک تور تبلیغاتی بود ، با تاخیر پرواز به کره جنوبی پرواز کرد و دیر به زمین رسید و شروع را یک ساعت به تأخیر انداخت.

مباحث ذکر شده در این مقاله