“تبریک مجدد بیمه عمر”: پیام عجیب مایانکا آگاروال به شوهرش در مورد کاروا چاوتا

مایانک آگروال در ژوئن 2018 با دادگاه آشیتا ازدواج کرد.© توییتر


افتتاحیه پادشاهان XI پنجاب (KXIP) مایانک آگروال ، Virender Sheva ، هم تیمی سابق هند را نشان می دهد ، که در گیم پلی نترس و توانایی تغییر بازی به تنهایی منعکس شده است. با این حال ، بعداً مایانک شروع به تقلید از شوخ طبعی شیوا کرد ، همانطور که از توییت او در مورد کاروا چات مشاهده می شود. در این پیام آمده است: “عشق ، خنده و آرزوی موفقیت برای همه کسانی که جشن می گیرند. باشد که این # KarwaChauth برای شما و شریک زندگی شما بسیار ویژه باشد. PS: تمدید بیمه عمر به همه شوهرها”.

بوق تجاری

مایانک آگروال دومین عضو بزرگ برای حق رای دادن خود در IPL 2020 بود. مایانک با شروع کار حمله را آغاز کرد و با اطمینان شکست. این بازیکن 29 ساله فصل خود را با 424 دوش در 11 بازی به پایان رساند ، با سطح ضربات عالی 156.45 و میانگین 38.54

KXIP پس از باخت مقابل Chennai Super Kings (CSK) در دیدار نهایی لیگ ، در رده ششم جدول جدول قرار گرفت. به نظر می رسید حق رای دادن به پنجاب در یک نقطه در انتها به پایان می رسد ، اما پس از بازگشت کریس گیل کاملاً برگشت. استقامت و توانایی گیل در ضربه زدن به فشار به KXIP کمک کرد تا در مبارزه برای حضور در پلی آف باقی بماند ، که در یک مرحله کاملاً بعید به نظر می رسید.

Skipper KL Rahul بالاترین بازیکن در این امتیاز بود ، که در 14 مسابقه 670 دوش را با ضربات 129.34 و میانگین 55.83 به ثمر رساند. بیشترین تعداد گل توسط محمد شامی سریع بیان شد ، در 14 مسابقه 20 اخراج با اعتصاب 16.10 و به طور متوسط ​​23 گل.

مباحث ذکر شده در این مقاله