بوندسلیگا: رابرت لواندوفسکی با باقی ماندن بایرن مونیخ به پانزدهمین گل فصل می رسد


رابرت لواندوفسکی در این فصل پانزدهمین گل خود در این فصل را به ثمر رساند زیرا رهبر بایرن بوندس لیگا پشت سر ادعا كرد 3-1 در اشتوتگارت پیروز شد. تانگوئی کولیبالی ، مهاجم 19 ساله اشتوتگارت ، زودتر از یک سانترس میزبان را شلیک کرد دیوید آلابو و جروم بواتنگ ، مدافعان میانی بایرن را گرفتار کرد. با این حال ، کینگزلی کومان قبل از اینکه لواندوفسکی از 20 یارد راهی خانه شود و بایرن را با نتیجه 2-1 به وقت استراحت برساند ، با یک پایان عالی عالی به تساوی رسید برای ثبت پیروزی ، در نتیجه صاحبان امتیاز دو امتیاز از RB لایپزیگ عقب ماندند.

بوق تجاری

دورتموند با چهار امتیاز اختلاف در پشت “بایرن” در مکان سوم قرار دارد – 2: 1.

هافبک تونس الیز اسکیری به دلیل ضربه کرنر در هر دو گل در کلن توسط ماریوس ولف مهاجم سابق دورتموند به ثمر رسید و در هر دو مورد هیچ امتیازی از پست دور باقی نگذاشت.

در دقیقه 60 دورتموند با نتیجه 2-0 ، مربی لوسین فاور سه مهاجم را به بیرون آورد – یوسف موکوکو ، هیجان 16 ساله ، جیووانی رینا و تورگان آذر 16 ساله.

راین 18 ساله خطر را برای ضربه به وجود آورد اما خیلی دیر بود.

مهاجم دورتموند ، ارلینگ براوت هالند ، مهاجم دورتموند که در دو بازی قبلی شش گل به ثمر رسانده ، مهار شده است و یک موقعیت طلایی را برای تساوی قبل از سوت خود از دست نداده است.

کلن با برگزاری اولین برد خود در دورتموند از سال 1991 ، از نوزدهمین مسابقه رکورددار این تیم فرار کرد.

لایپزیگ به لطف پیروزی 2-1 خانگی مقابل کشتی گیر شجاع آرمینیا بیله فلد ، با اختلاف دو امتیاز کمتر از بایرن ، بالاتر از دورتموند به مقام دوم صعود کرد.

آنجلینا ، وام گیرنده منچسترسیتی در نیمه اول پس از پاس باشکوه لازار سامارزیچ 18 ساله که خط دفاع بیله فلد را شکست ، لایپزیگ را پیش انداخت.

فقط 60 ثانیه پس از ترک نیمکت ، کریستوفر نکونکو مهاجم گل دوم لایپزیگ را در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند.

با این حال بیله فلد که از پایین دوم شد ، با قدرت بیشتری به کار خود پایان داد.

کاپیتان آنها فابیان کلوس به محض اینکه در دقیقه 73 الکساندر سورلو مهاجم لایپزیگ به گل پاسخ داد یک گل به ثمر رساند.

فوتبالیست نروژی که جایگزین تیم ورنر شد ، که در تابستان به چلسی پیوست ، پس از به ثمر رساندن 34 گل در 34 بازی برای ترابزون اسپور در فصل گذشته ، هنوز در 10 بازی برای لایپزیگ گل نزده است.

یونیون برلین پس از تساوی 3-3 در خانه مقابل اینتراخت فرانکفورت ششم شد.

وقتی یونیون به سرعت با نتیجه 2 بر 0 پیش افتاد ، ماکس کروز یک پنالتی را به گل تبدیل کرد ، فقط آندره سیلوا مهاجم پرتغال دو بار گلزنی کرد ، زیرا “فرانکفورت” 3 بر 2 پیش افتاد.

مهاجم سابق آلمان کروز 32 ساله با یک ضربه عالی ششمین گل خود را در 9 بازی به ثمر رساند تا در آستانه سوت بازی گل تساوی را به ثمر برساند.

در هشت بازی گذشته فرایبورگ پس از تساوی 1-1 در آگسبورگ به پیروزی رسید.

بالا رفته

ولفسبورگ پس از غلبه بر وردربرمن در روز جمعه با نتیجه 5 بر 3 پنجم شد.

اوت وگورست مهاجم هلندی دو بار به ولفسبورگ ضربه زده است ، در حالی که مهاجم برمن مهاجم کوین موالد را به بازی دوم فرستاده است.

مباحث ذکر شده در این مقاله