به روزرسانی جدول نمره IPL 2020: دارنده کلاه نارنجی و لیست بنفش دارندگان کلاهک پس از MI در مقابل RCB

[ad_1]

جدول امتیازات IPL 2020: سرخپوستان بمبئی با غلبه بر مدعیان سلطنتی در بنگلور 2 امتیاز کسب کردند

جدول امتیازات IPL: یاسپر سینگ در فصل 20 ویکت برای جدول سرخپوستان بمبئی استفاده کرد.© BCCI / IPL


سرخپوستان بمبئی در روز چهارشنبه با اجرای یک عملکرد حرفه ای ، Royal Challengers Bangalore را با 5 گل شکست داده و با امتیازات برتر لیگ برتر هند (IPL) 2020 به پیروزی دست یافتند. پیشتر با 14 امتیاز با RCB و پایتخت های دهلی پیوند داشت ، میشیگان در حال حاضر 16 امتیاز کسب کرده است و داشتن بالاترین مسافت پیموده شده در لیگ ، به جز یک مرحله منسوخ در مرحله پلی آف است. و از آنجا که مسابقه برای سه مقام هنوز ادامه دارد ، MI تقریباً پایان دادن به دو مکان اول را تضمین کرده است ، به این معنی که آنها در اولین مسابقه مقدماتی به طور مستقیم بازی خواهند کرد. RCB علی رغم از دست دادن در مسابقه دوم متوالی در رده دوم باقی می ماند اما فقط NRR بهتری نسبت به DC دارد.

بوق تجاری

Kings XI پنجاب و Kolkata Knight Riders در رده های چهارم و پنجم هر کدام 12 امتیاز دارند ، در حالی که SunRisers Hyderabad و Rajasthan Royals در روز دهم فقط پشت سر آنها هستند ، اطمینان حاصل شود که یک پایان هیجان انگیز در مرحله لیگ است.

KL Rahul هنوز هم با خیال راحت در رقابت برای کلاه نارنجی پیشرو است. با این حال ، Devdut Padykal پس از شوت عالی خود در سری 74 به مقام پنجم جدول صعود کرد.

بالا رفته

جاسپر بومرا با انتقال درخشان سه محفظه ای به 20 ویکت در هر فصل رسید و همراه با محمد شامی معدن سنگین هند. اما اقتصاد بالاتر بدان معنی است که بومرا اکنون در مسابقه Purple Cap رتبه 2 را دارد که امسال توسط Kagisa Rabada با 23 اسکالپ رهبری می شود.

در مسابقه بعدی ، “Calcutta Knight Riders” با “Chennai Super Kings” که رسما از مبارزه برای پلی آف کنار رفته اند ، دیدار خواهد کرد.

مباحث ذکر شده در این مقاله

[ad_2]