بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده کدام اند و چرا؟

 

بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده

مقدمه

بیش از 97 درصد از پولی که امروزه در گردش است از سپرده های چک گرفته شده است، زیرا دلارهایی که به صورت آنلاین سپرده می شوند و توسط یک بانک تجاری به رشته ای از کد دیجیتال تبدیل می شوند، باید توسط افراد متخصص بررسی گردند. دیجیتالی شدن تراکنش‌های کارت اعتباری و نقدی و توسعه برنامه‌های بانکی، بسیاری از تراکنش‌های سنتی مبتنی بر پول نقد را به فضای دیجیتال منتقل کرده است. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده بهتر است ادامه مطلب را بررسی کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

عوامل موثر در بررسی بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده

در بررسی بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده می توان گفت که تا کنون، تغییر به سمت دیجیتال، کسب و کار بانکداری را توسعه داده است. تعداد کمی از بانک‌های آنلاین در این حوزه کارآمد هستند. بخش مالی بسیاری از کشورها شاهد اختلالات بیشتری در این حوزه بوده است، همانطور که با ظهور Ant Financial Alibaba و WeBank Tencent نشان داده شده است، که از حفاظت از حریم خصوصی داده ها و تجزیه و تحلیل هوشمند داده ها برای تسلط بر پرداخت های مصرف کننده استفاده کرده اند و همچنین وارد بانکداری خرده فروشی و مشاغل کوچک شده اند. با این حال، به طور کلی، بانک های سنتی به خوبی با دیجیتالی شدن پول سازگار شده اند.

آیا در فضای ابری می توان اطلاعات ارز دیجیتال را ذخیره کرد؟

بهتر است کلیه اطلاعات خود را در کیف پول های سخت افزاری نگه داری کنید تا فقط مالکیت آن را خودتان داشته باشید و هیچ شخصی به آن دسترسی نداشته باشد. فضای ابری برای سایت هایی که اطلاعاتی نذیر ویدئو، فایل های حجیم و … دارند مناسب می باشد.

در ارزیابی بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده در دنیای CBDC، کد دیجیتال برای هر واحد ارز مجازی در یک کیف پول دیجیتال نگهداری می‌شود و به‌طور یکپارچه توسط دارنده کیف پول به کیف‌پول‌های دیجیتالی دیگران منتقل می‌شود، همان‌طور که در کیف‌پول‌های دیجیتال فین‌تک و Big Tech امروزی می‌بینیم، کیف پول های ارائه شده توسط بانک های سنتی به‌جای سپرده‌گذاری وجه نقد، به‌عنوان توزیع‌کننده کیف پول عمل خواهند کرد. کاربران بارکدهای تلفن خود را اسکن می کنند تا پرداخت های خود را در فروشگاه انجام دهند یا به کیف پول های تلفن همراه دیگر پول ارسال کنند. بخشی از معرفی CBDC کاهش وابستگی به Alipay و WeChat است که در حال حاضر 94 درصد از تراکنش های آنلاین را تشکیل می دهند که ارزش آن 16 تریلیون دلار است. همچنین به کاهش تهدید ارزهای دیجیتال مستقل مانند بیت کوین کمک می کند، که به طور بالقوه می تواند توانایی دولت ها را برای مدیریت اقتصادشان تهدید کند.

چین تنها کشور علاقه مند به CBDC ها نیست، سوئد، سنگاپور و کره جنوبی در میان 13 کشور دیگر هستند که در این حوزه فعال هستند. ایالات متحده به احتمال زیاد از این روش پیروی خواهد کرد. بانک فدرال با همکاری MIT، در حال حاضر در حال طراحی یک نمونه اولیه CBDC است. احتمالاً ایالات متحده نگران عقب ماندن و تهدید بالقوه چین و ظهور احتمالی آن به عنوان ارز ذخیره جهانی است که جایگزین دلار آمریکا می شود. در نهایت، فناوری زیربنایی CBDCها، جزء مواردی است که فناوری بیت کوین را فعال می کند. این شامل بلوک‌های ثبت شده با فعالیت تراکنش رمزگذاری شده است که به طور مداوم توسط همه شرکت‌کنندگان تأیید شده شبکه مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

آینده روشن برای بررسی بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده

         در بین ارزهای دیجیتالی، مهم ترین آن ها عبارتنداز:

بیت کوین، ریپل، اتریوم، بایننس و… هستند که آینده خوبی را برای پیشرفت دارند و سرمایه گذاری روی آن ها می تواند مفید و تاثیرگذار باشد. قبل از هر چیز، لازم است قدرت تصمیم گیری خود را بالا ببرید تا بتوانید اقدام درست تری را در این حوزه به عمل آورید.

بیت کوین

در شناخت بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده، به راحتی می توان گفت که بیت کوین در دنیای تکنولوژی بیشترین استفاده را دارد، چرا که جزء ارزهایی است که سرمایه گذاری روی آن قابل پیش بینی است و رشد و پیشرفت در آن به وضوح قابل مشاهده است. می توانید این دسته از ارزها را از صرافی ها خریداری کنید.

ریپل

این ارز دیجیتال هم جزء مواردی است که به راحتی می توانید با آن سود بالایی را کسب کنید، تنها کافیست از صرافی های معتبر آن را خریداری نمایید و مطالعات نشان داده است که در آینده ای نزدیک این نوع ارز قیمت بالا و سود زیادی را به خود اختصاص می دهد که نشان دهنده نوعی رشد و پیشرفت در این حوزه است.

در مدل سنتی بانکداری، با قدمتی حدود دو قرن، افراد یا مؤسسات، پولی (از سرمایه گذاری یا پرداخت) دریافت می کنند که آن را نزد بانک ها سپرده گذاری می کنند، سپس بانک ها از پول برای اعطای وام استفاده می کنند و نسبتی را که توسط قانون گذاران تعیین شده است کنار می گذارند (یعنی ذخیره می کنند). (معمولاً 10٪) در دسترس سپرده گذاران برای برداشت و تبدیل به پول نقد گذاشته می شود. بانک‌ها از تفاوت سود (عمدتاً کوتاه‌مدت) که به سپرده‌گذارانی که برای آنها بازاریابی می‌کنند و سود (عمدتاً بلندمدت) دریافتی از وام به مشتریان تجاری یا سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مالی (مانند شرکت‌ها یا سرمایه‌گذاری‌ها) سود می‌کنند. در حالی که مقررات تضمین می‌کند که بانک‌ها بیشتر از کل سپرده‌های خود وام کمتری دریافت نمی کنند، لذا این امر سطح اعتبار را در کل سیستم بانکی افزایش داده است. برای به کارگیری بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده هنگامی که یک بانک وام می دهد، وام گیرنده درآمد را به حساب خود واریز می کند، که سپس به عنوان سپرده جدید تلقی می شود و دوباره به وام دهنده داده می شود. این روند چندین بار تکرار می شود و به این معنی است که سپرده های 16 تریلیون دلاری به 50 تریلیون دلاری از سوی بانک ها به وام های مستقیم و حمایت از انتشار اوراق قرضه اعطا می شود. این اثر چند برابری به رشد اقتصادی دامن می زند، اما عرضه پول جدید ایجاد شده به شکل اعتبار پرریسک است. در این زمینه پیش‌فرض‌ها زیاد هستند و در زمان‌های عادی به 200 میلیارد دلار در سال می‌رسد، اما در مواقع بحران می‌تواند تا سه برابر بیشتر باشد.

تامبلر و ساوند کلاد دو مرجع و شبکه اجتماعی فعال ما می باشند.

نتیجه گیری:

در به کارگیری بهترین ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده، ممکن است تجارت بانکی چندین خطر را به همراه داشته باشد: نرخ بهره کوتاه مدت ممکن است بالاتر از نرخ های بلندمدت باشد، و سپرده گذاران ممکن است به دنبال برداشت بیشتر وجه نقد از آنچه برای برداشت در دسترس است باشند. درنتیجه خطرات ناشی از خرید ارزهای مختلف با قیمت های گزاف ممکن است از طریق سرمایه گذاری در سهام، امکان حمایت دولت و استفاده از طرح های بیمه کاهش یابد.